Mostrant de 1 a 5 de 5 entrades disponibles RSS

| Segrià

Una trentena de persones van assistir a l'acte de presentació del llibre El català, la llengua efervescent al Saló Víctor Siurana del Rectorat de la Universitat de Lleida (UdL)

L'acte ha significat la presentació pública de la delegació de la Plataforma per la Llengua a la capital del Segrià, en què hi ha participat el secretari de l'entitat, Francesc Marco, i voluntaris del nou grup territorial Més informació sobre "Èxit en la presentació del darrer llibre de la lingüista M. Carme Junyent a Lleida"

| Segrià

Setanta-set experts reflexionen sobre el present i el futur de la llengua catalana en un volum, El català, la llengua efervescent. 77 visions sobre el terreny, que serà presentat a Lleida

Per assistir a la presentació cal inscriure-s'hi prèviament a través del correu electrònic de la Plataforma per la Llengua Lleida Més informació sobre "La lingüista M. Carme Junyent presenta el seu darrer llibre a Lleida de la mà de la Plataforma per la Llengua"