Nòvas ← d’Autras notícias

Promoció de FilminCAT per als socis de la Plataforma per la Llengua

L'ONG del català ha arribat a un acord de col·laboració amb FilminCAT, la primera plataforma digital de cinema i sèries de televisió íntegrament en català, per a oferir avantatges en l'alta dels seus serveis als socis de l'entitat.

A partir d'avui, els socis de la Plataforma per la Llengua podreu gaudir de dos mesos de subscripció en aquesta nova plataforma digital de cinema i sèries de televisió en català, FilminCat, al preu d'un mes!

Gràcies a FilminCat, els catalanoparlants podrem gaudir de les millors pel·lícules i sèries de televisió a través d'aquesta plataforma de continguts digitals que va sortir al mercat a principis del mes de juny. FilminCat cobrirà així una demana que hi havia al mercat i que cap altra plataforma, com Netflix, HBO ..., ha sabut cobrir, tot menyspreant els drets lingüístics d'aquells clients que volen consumir continguts audiovisuals en la seva llengua.

Per a beneficiar-te de la promoció, entra a aquest web i registra-t'hi ara mateix! La promoció és limitada als mil primers socis.

Parteja

• Google+