Nòvas ← d’Autras notícias

Subscripció gratuïta al setmanari Eltemps.cat per als socis de La Plataforma per la Llengua

El Temps és un setmanari català amb redaccions a València, Barcelona i Palma que ofereix als lectors les novetats més importants relacionades amb l'àmbit de la política i la cultura. Al seu portal web podeu trobar la revista íntegra i també altres continguts molt interessants, com ara articles d'investigació i l'opinió de personatges reconeguts.

Gràcies a aquest acord de col·laboració, tots els socis de La Plataforma per la Llengua us podreu subscriure al setmanari en format digital de manera gratuïta i gaudir-ne dels continguts durant sis mesos. Per a això, cal que us inscriviu en l'adreça següent: https://www.eltemps.cat/subscripcions/promocio.

Per a obtenir el codi promocional, exclusiu per als socis de l'ONG del català, haureu d'escriure un correu electrònic a socis@plataforma-llengua.cat i sol·licitar-lo.

Per a més informació, podeu accedir al seu lloc web.

Parteja

• Google+