Nòvas ← d’Autras notícias

Gaudeix de 6 mesos de subscripció gratuïta al Club TR3SC

El Club TR3SC és una gran xarxa social per als amants de la cultura en la qual et pots informar de tota l'activitat cultural del país i també comprar entrades per a tots els espectacles: arts escèniques, cinema, concerts, museus, restaurants, llibres, activitats i rutes.

Els socis i sòcies podreu gaudir d'una subscripció gratuïta de sis mesos al pla Bàsic, que inclou avantatges exclusius com la compra d'entrades amb descomptes i avantatges, accés a activitats exclusives i gratuïtes, i la possibilitat de publicar cròniques i opinions sobre tot el que facis amb el TR3SC.

A més a més, gràcies a l'acord entre la Plataforma per la Llengua i el Club TR3SC rebreu el carnet del TR3SC amb les vostres dades, i és vàlid per a dues persones.

Per poder donar-vos d'alta a la subscripció cal accedir a aquest enllaç, on només us caldrà facilitar les vostres dades.

Parteja

• Google+