Nòvas

Se mòstra d’ 1 a 10 de 309 dintradas disponiblas

| País Valencià

L'ONG del valencià, juntament amb altres entitats de la societat civil, ha col·laborat en la creació de l'informe lliurat a la reunió, sobre vulneracions greus dels drets lingüístics al País Valencià.  Més informació sobre "La Plataforma per la Llengua del País Valencià se suma a la petició que la Generalitat actue front el creixement de casos de valencianofòbia"

| País Valencià

Totes les persones que s'associen abans del divendres 20 de desembre a la Plataforma per la Llengua al País Valencià entraran al sorteig de 6 botelles de "Cava per la Llengua". Un brut reserva de qualitat, elaborat per les bodegues Sumarroca. Més informació sobre "Fes-te soci de la Plataforma per la Llengua i entra al sorteig de 6 botelles del nostre “Cava per la Llengua”"

Presentació del llibre de J. R. March sobre la història del València CF

La Colla Blanc-i-negra de seguidors del València Club de Futbol ha organitzat un acte de presentació del llibre Moneda a l'aire. 30 històries del València CF, publicat per Edicions Drassana, de Josep Ricard March, al Bar Murta de Benimaclet, el proper divendres 29 de novembre, a les 19 h. Més informació sobre "Presentació del llibre de J. R. March sobre la història del València CF"

| País Valencià

Una quinzena de persones han acudit al taller gratuït de doblatge en valencià organitzat per la Plataforma per la Llengua País Valencià amb el suport de l'Ajuntament de Gandia. Francesc Fenollosa i Ten, la veu de la versió valenciana del Geni Tortuga de Bola de Drac, ha sigut l'encarregat de dinamitzar l'activitat. Més informació sobre "El jovent gandià participa en un taller de doblatge en valencià amb el "Geni Tortuga""