Nòvas

Se mòstra d’ 1 a 10 de 105 dintradas disponiblas

| Baix Llobregat

El Fabra Fòrum, que organitza la Fundació Vincle amb la col·laboració de la Plataforma per la Llengua, es realitzarà durant el mes de novembre en diferents poblacions i té com a objectiu posar en valor la figura i trajectòria del filòleg Pompeu Fabra. Més informació sobre "La territorial del Baix Llobregat porta el Fabra Fòrum a Olesa de Montserrat de la mà de la Fundació Vincle"

| Baix Llobregat

El pròxim dimarts 29 d'octubre a les 18.30 h a la sala d'actes de la Biblioteca El Molí de Molins de Rei es durà a terme la presentació oficial de la Plataforma per la Llengua i del seu nucli local a la vila. Per complementar l'acte, l'ONG del català ha organitzat la presentació del llibre Manual d'autoajuda per catalanoparlants del martorellenc Andreu González a càrrec del mateix autor. Més informació sobre "El nucli local de Molins de Rei s'estrena amb la presentació del Manual d’autoajuda per a catalanoparlants"

| Baix Llobregat

El passat 11 de setembre, representants de la junta territorial van assistir a l'acte convocat per partits i entitats a la plaça de la Pagesia davant de la placa de la Ruta 1714 que fa memòria d'Esparreguera com una de les viles cremades per les tropes de Felip V durant la Guerra de Successió. Més informació sobre "La Plataforma per la Llengua Baix Llobregat participa en els actes de la Diada Nacional de Catalunya a Esparreguera"

| Baix Llobregat

La territorial del Baix Llobregat ha participat enguany, per primera vegada, en els actes d'arribada de la Flama del Canigó a Esparreguera. Al costat d'altres entitats de la vila, com els Amics del Campanar o els Diables d'Esparreguera, ha pres part en la festa d'arribada de la Flama i en l'encesa dels fanalets. Més informació sobre "La territorial del Baix Llobregat participa en els actes d’arribada de la Flama a Esparreguera"

| Baix Llobregat

El passat 17 de juny es va celebrar a l'auditori Rafael Nebot de l'institut Joaquim Blume d'Esplugues de Llobregat l'acte d'entrega de premis de la 7a edició de l'Edurecerca, una iniciativa dels Serveis Territorials d'Educació del Baix Llobregat que compta amb la col·laboració de més d'una dotzena d'entitats de la comarca. L'acte va comptar amb la presència del Sr. Jordi Gil, Conseller d'Educació en Funcions del Consell Comarcal del Baix Llobregat, i el Sr. Francesc Ballester, director dels Serves Territorials del Departament d'Educació al Baix Llobregat Més informació sobre "La Plataforma per la Llengua Baix Llobregat participa en la 7a edició dels premis Edurecerca"