Nòvas

Se mòstra d’ 1 a 10 de 23 dintradas disponiblas

| Barcelonès

L'emblemàtica plaça de la Vila de Gràcia es queda petita per acollir els assistents al Dinar per la Llengua

El dinar popular ha comptat amb els parlaments d'Òscar Escuder, president de la Plataforma per la Llengua; Bernat Gasull, membre fundador de l'entitat; i Conxita Güell, voluntària de la territorial de l'entitat al Barcelonès Més informació sobre "Més de 180 persones omplen la plaça del Diamant de Barcelona per celebrar els 25 anys de la Plataforma per la Llengua"

| Barcelonès

Participem en el Mercat de Nadal del Llibre del TR3SC!

La Plataforma per la Llengua Barcelonès participarà el pròxim dia 1 de desembre en el Mercat de Nadal del Llibre del TR3SC a l'Antiga Fàbrica Estrella Damm (situada al carrer Rosselló, 515), durant tot el dia. Un espai de trobada únic per parlar de tu a tu amb els teus escriptors favorits, endur-te els seus llibres signats i gaudir d'oci, xerrades, música i gastronomia. Més informació sobre "Participem en el Mercat de Nadal del Llibre del TR3SC!"

| Barcelonès

El passat 6 de setembre, a les 11 h, la Plataforma per la Llengua va instal·lar una paradeta informativa a la fira educativa organitzada pel Departament d'Educació de l'Ajuntament de Badalona. L'objectiu de la fira és que les entitats que actuen en el sector de l'educació a la ciutat puguin presentar les seves propostes per al curs i la seva activitat habitual, de manera que els docents que hi assisteixen puguin saber l'oferta disponible per al seu centre, a part de fomentar el treball en xarxa entre les entitats de la ciutat. Més informació sobre "La Plataforma per la Llengua presenta el projecte «Eduglosa» a la Fira de serveis, projectes i materials didàctics de Badalona"