2x1 en la compra del Cava per la llengua!

Aquestes Festes de Nadal, tots els socis i sòcies de l'entitat podreu gaudir d'una ració doble del Cava per la Llengua! Amb el darrer número de La Corbella, la revista semestral de l'entitat, us adjuntem un val promocional 2x1 que podreu bescanviar a qualsevol d'aquests establiments Bon Preu de l'1 de desembre del 2015 al 6 de gener del 2016.

La Plataforma per la Llengua i Bodegues Sumarroca, amb motiu de la celebració dels 20 anys de l'entitat, van llançar una edició limitada de 10.000 exemplars del Cava per la llengua. La venda d'aquestes ampolles va ser tot un èxit i, per aquest motiu, va elaborar-se una nova remesa que encara podeu trobar a la venda a diversos supermercats de la cadena Bon Preu-Esclat i altres botigues i bodegues.

Els beneficis que s'obtenen amb la venda d'aquest cava els destinem a campanyes a benefici del català en l'àmbit nacional i internacional.

Aquestes festes, la Plataforma per la Llengua ofereix una nova promoció als socis de l'entitat perquè puguin gaudir d'aquest fantàstic cava. Entregant el codi promocional, que haureu rebut amb la darrera edició de La Corbella, a qualsevol dels establiments Bon Preu d'aquest llistat, per la compra d'una ampolla de Cava us en regalem una altra!

Podeu consultar més informació sobre aquest magnífic cava i les seves característiques a la pàgina del Cava per la llengua.

Celebra els bons moments brindant en català!