Voluntariat i participació

Som l'ONG del català i treballem per la defensa i promoció de la llengua catalana arreu del domini lingüístic. Actualment, som l'entitat dedicada als drets lingüístics més gran d'Europa.

Fes-te'n voluntari

Per què fer-se voluntari?

Volem que la ciutadania que parla català gaudeixi dels mateixos drets, serveis i disponibilitats que la resta de persones de comunitats lingüístiques europees de dimensions semblants a la nostra. Cal fer encara molta feina per arribar-hi. Tu també pots millorar la salut de la nostra llengua!

Col·laborant amb nosaltres podràs ajudar a fomentar l'ús del català com a eina de cohesió social, independentment dels teus coneixements, disponibilitat de temps o lloc de residència. Et suggerirem accions o tasques que s'adaptin als teus interessos i passaràs a formar part de la gran xarxa del voluntariat que fa possible la Plataforma per la Llengua.

Qui som els voluntaris de la Plataforma per la Llengua?

Som persones de diverses edats i territoris que volem viure plenament en català i treballem coordinadament pel foment de l'ús del català.

De quina manera pots participar?

La Plataforma per la Llengua és possible gràcies a l'activitat que hi desenvolupem els voluntaris. Pots col·laborar de diverses maneres i en diferents tasques:

Fes-te'n voluntari