Butlletí de la Plataforma per la Llengua

Núm. Abril - 07/04/2016
Fes-te’n soci

La Plataforma per la Llengua creix amb la nova secció local a Terrassa

La Plataforma per la Llengua del Vallès Occidental incorpora des del passat dilluns 14 de març el nou grup local de Terrassa. La presentació de la secció local va tenir lloc durant la presentació de les Balances Lingüístiques al Centre Excursionista de Terrassa.

Més informació

La Plataforma per la Llengua al Vallès Occidental disposa d'una nova tècnica territorial

La Plataforma per la Llengua disposa des del mes passat una nova tècnica. La Laura Benseny té 23 anys, és graduada en Història i viu a Bellaterra (Cerdanyola del Vallès). Cada tarda se la podrà trobar al Carrer de la Salut númeo 151 baixos de Sabadell per resoldre dubtes i atendre les vostres peticions per participar en les activitats de la Plataforma per la Llengua al Vallès Occidental.

Article: Un llistó democràtic molt baix: Si que hi ha conflicte lingüístic

El coordinador comarcal del Vallès Occidental, Cèsar Sànchez, escriu el darrer article del blog del diari ARA: el català suma.

Llegeix-lo

Aquest Sant Jordi vine i participa a les parades de Sabadell i Terrassa!

El pròxim 23 d'abril, necessitem la teva participació a les parades de Sabadell i Terrassa. Busquem voluntaris per fer torns a les parades que se situaran a la Plaça del Mercat de Sabadell i al carrer Font Vella de Terrassa. Si ens voleu ajudar, envieu un missatge a lbenseny@plataforma-llengua.cat indicant el teu nom i cognoms i la teva disopnibilitat.

Convidem a tothom a celebrar amb nosaltres la diada de Sant Jordi, no hi falteu!

El 24 d'abril, cridem pel català!

"Crida-ho als 4 vents. El català, llengua comuna" és el lema de l'acció que la Plataforma per la Llengua organitzarà el pròxim diumenge 24 d'abril, a partir de les 10 del matí, a la plaça Comercial del Born de Barcelona.

Necessitem la vostra participació per dibuixar una gran rosa dels vents al centre de la plaça. Vine i #cridaho!

Inscriu-t'hi