Butlletí de la Plataforma per la Llengua

Núm. Maig - 11/05/2016
Fes-te’n soci

Busquem gent de Sant Cugat per promoure la Llengua!

Ets de Sant Cugat? Tens inquietuds pel català? Vine i participa del grup local de Sant Cugat! Busquem gent per participar de les nostres activitats! Posa't en contacte amb nosaltres (lbenseny@plataforma-llengua.cat) i t'explicarem els projectes que duem a terme!

Paradetes Sant Jordi

El passat 23 d'abril, la Plataforma per la Llengua va dur a terme parades de material i llibres a Terrassa i Sabadell. Aquesta activitat emmarcada dins de la jornada de Sant Jordi va ser un èxit i va permetre que els vilatans de les poblacions citades poguessin aconseguir material de la Plataforma per la Llengua.

Per la Salut del català, compartim les nostres paraules: #Sabadellenquismes.

La sala d'actes del Casal Pere Quart de Sabadell va acollir dimecres passat l'acte de presentació de la campanya "Per la Salut del català, compartim les nostres paraules".

Aprofitant la proximitat de l'Aplec de la Salut, la territorial del Vallès Occidental de la Plataforma per la Llengua, el CNL de Sabadell, Òmnium Cultural i la CAL van reivindicar l'ús de paraules típiques sabadellenques com petador, estrep, xurruques o xips.

17 al 21 de maig: Terregada a Terrassa!

Preparats per jugar? Del 17 al 21 de maig a Terrassa arriba la segona edició de la Terregada. Una setmana a Terrassa d'activitats per promoure el joc en català.  La Plataforma per la Llengua hi participarem amb la Ludoteca en català! T'ho perdràs? Hi haurà jocs per petits, mitjans i grans!

Participem dels actes organitzats a Sabadell!

El grup local de Sabadell estem participant de les reunions de la preparació de l'any Joan Oliver que organitzen les diferents entitats del municipi. A més, col·laborem amb l'Agermanament Catalano-amazic.