Butlletí de la Plataforma per la Llengua

Núm. juny-juliol - 28/06/2016
Fes-te’n soci

El Grup Local de Sant Cugat organitza els Jocs de Llengua per la Festa Major.

Santcugatencs, santcugatenques, preparats per jugar en català? Aquest diumenge 3 de juliol, a partir de les sis de la tarda, us esperem al Parc Central - Food&Fun de Sant Cugat!

Parc Central - Food&Fun

Tercera edició del Refres.CAT a Sabadell

Després de l'èxit de les darreres edicions, la territorial de la Plataforma per la Llengua del Vallès Occidental torna a programar el Cicle de cinema en català a la fresca a Sabadell aquest mes de juliol.

El Refres.cat és un cicle de cinema que s'insereix en el marc de la campanya "El català al cinema" per a reclamar a les grans empreses l'equiparació de l'oferta de cinema en català amb el cinema en castellà.

"El català al cinema"

La Corbella 27 amb molta presència vallesana!

La Corbella és la revista semestral de la Plataforma per la Llengua on hi podreu llegir les darreres notícies de l'entitat, així com diversos articles d'opinió d'alguns dels membres de la Junta Executiva de l'ONG del català.

En aquesta darrera edició, anem avançant en l'actualització de la revista amb la introducció de nous elements de disseny i un contingut on volem aportar arguments i reflexions sobre la llengua. A més a més de poder conèixer les darreres activitats que l'entitat ha portat a terme, podreu llegir una entrevista a la presidenta del Parlament de Catalunya, Carme Forcadell, conèixer els membres de la nova Junta Executiva o jugar amb la llengua en la nova secció "Jocs de llengua".

Territori El Vallès: implantació històrica i creixement / El Dictat Català

La Corbella

Rosaura Gómez, guanyadora del concurs Fent País al Vallès Occidental

Divendres 17 de juny es va fer el sorteig entre totes les persones que han participat en el concurs de la Plataforma per la Llengua del Vallès Occidental a través de la pàgina de Facebook.

pàgina de Facebook.

La Plataforma per la Llengua exigeix que s’acabin les fronteres dels mitjans audiovisuals en català

"El català, sense fronteres" és la nova campanya que la Plataforma per la Llengua posa en marxa avui amb l'objectiu d'exigir a les institucions europees i als estats espanyol, francès, andorrà i italià que facin possible una reciprocitat total dels mitjans audiovisuals en llengua catalana a tots els territoris del domini lingüístic.

Entra i signa!

"El català, sense fronteres"