Butlletí de la Plataforma per la Llengua

Núm. 143 - 11/06/2015
Fes-te’n soci

Presentem un nou material per incentivar l'ús del català entre els taxistes d'origen nouvingut

La Plataforma per la Llengua posa a disposició del col·lectiu de taxistes immigrats un manual per tal que puguin aprendre, entendre i expressar-se en català. Aquest dimecres, l'ONG del català va repartir diversos manuals a la parada de taxis de l'Avinguda Reina Maria Cristina de Barcelona.

Més informació

Més de 500 persones es planten pel català!

Ja pots veure el vídeo de l'acció "Planta't. Compromís pel nou país" al nostre canal de Youtube! Gràcies a la vostra participació, la plantada pel català va ser tot un èxit!

Mira el vídeo!

Segueix-nos a les xarxes socials!

Volem demostrar la força de la nostra llengua i que els que l'ataquen i discriminen cada dia sàpiguen que som molts els que defensem el català. Necessitem que segueixis la Plataforma per la Llengua a les xarxes! Uneix-te a la nostra comunitat de Facebook i Twitter. Com més serem, més força tindrem!

Segueix-nos!

Presentació de l'InformeCAT 2015 a Sabadell

Aquest vespre a les set, la Plataforma per la Llengua presentarà l'InformeCAT 2015 a la sala d'actes de l'Acadèmia Catòlica de Sabadell amb la participació de Neus Mestres, directora de la Plataforma per la Llengua, Marc Monràs, vocal de la Territorial del Vallès Occidental de la Plataforma per la Llengua i Francesc Marco, membre de l'executiva i del secretariat.

Més informació

Promoció per a socis: 40% de descompte en l'entrada del concert de "La Banda Morisca"

Aprofita un dels avantatges de ser soci de l'ONG del català! "La Banda Morisca" actuarà aquest divendres 12 de juny a les 22h al Centre Artesà Tradicionarius. Gaudeix d'aquest magnífic concert amb un 40% de descompte per a una o dues entrades presentant el teu carnet de soci a la taquilla del C.A.T.

Més informació

Promoció per a socis: 2 entrades gratuïtes per anar al cinema!

La Plataforma per la Llengua regala 6 entrades dobles per anar a veure la nova pel·lícula de cinema infantil "L'hivern i la primavera al regne d'Escampeta" al Cinema Maldà o per Sala Zumzieg. Els 6 primers socis que enviïn un correu electrònic a promocions@plataforma-llengua.cat aconseguiran aquestes entrades per a la projecció del pròxim diumenge 21 de juny. Afanya't, sigues el més ràpid!