Butlletí de la Plataforma per la Llengua

Núm. 145 - 02/07/2015
Fes-te’n soci

Adéu Wert!

Des de la Plataforma per la Llengua i amb el vostre suport volem donar-li un comiat com cal al ministre que més ha maltractat i menyspreat la llengua catalana. El seu mandat ha estat ple de mesures contràries al català, però una de les més polèmiques ha estat la implementació de la LOMQE, que implica el desmantellament del model d'escola catalana reconegut internacionalment amb l'objectiu declarat d'"espanyolitzar" els nens catalans.

Envia-li el teu comiat!

Ajuda'ns a fer que el valencià recupere el lloc que li pertoca!

El nou govern del País Valencià pot canviar la situació de 20 anys de polítiques contràries a la llengua valenciana per part del govern del Partit Popular. Necessitem el teu suport per pressionar-los i reclamar que apliquen unes mesures d'urgència per salvar el valencià! Envia el Pack d'emergència al nou president, Ximo Puig, a través del web www.estimeelvalencia.cat! #bategavalencià

Fes l'enviament!

3a edició del cicle de debats "Què me'n dius..."

Més d'una cinquantena de persones van assistir al debat que vam celebrar aquest passat dimarts 30 de juny per parlar sobre la imposició del castellà a les empreses. Albert Castellón, conseller estratègic de Cerveses Moritz i promotor del llançament del projecte Parlem de telefonia, Montserrat Nadal, cap del Servei de Foment de l'Ús del Català, i Bernat Gasull, Coordinador de l'Àrea d'Empresa i Consum de la Plataforma per la Llengua, varen ser els encarregats de donar contingut a aquesta sessió dinamitzada pel periodista i membre de l'executiva de la Plataforma per la Llengua, Xavier Pérez Esquerdo.

Llegeix la crònica

Ja tenim aquí La Corbella 25, la revista de la Plataforma per la Llengua!

La Corbella és la nostra revista semestral, un dels principals mitjans de comunicació a través de la qual difonem les nostres activitats envers la societat. Ja som vora els 10.000 socis... podíem escollir una millor portada per celebrar-ho?

Llegeix-la!

La Plataforma per la Llengua i WICCAC demanen al RACC que ofereixi el seu servei d’Agència de Viatges per Internet en català

Enviem una carta a Josep Mateu, actual Director general, per demanar-li una versió en català del web de l'Agència de viatges per completar una assistència de qualitat a la comunitat catalanoparlant.

Més informació

La delegació de l'Alguer participa a la Jornada “L’Alguer, ciutat catalana de Sardenya” al centre Cultural Can Fabra de Sant Andreu

Lo primer cap setmana de juliol, lo Centre Cultural Can Fabra de Sant Andreu (Barcelona) organitza amb vàrius col·laboradors diverses activitats dedicades a les peculiaritats de la ciutat de l'Alguer que tengueran lloc al Centre Cultural Can Fabra i a l'Espai Josep Bota de la Fabra i Coats, antiga indústria de filatura catalana.

Més informació

Avantatges i promocions per a socis i sòcies

Descompte especial del C.A.T. per al concert de presentació del nou projecte, LIMBAS, de l'actriu i cantant catalana Ester Formosa, el proper dijous 9 de juliol. Més informació

Renovem la promoció amb Vidirecte.cat! 5€ de descompte en la compra dels seus productes. Més informació