Butlletí de la Plataforma per la Llengua

Núm. 147 - 17/07/2015
Fes-te’n soci

Els candidats a presidir el Barça signen 5 compromisos per promoure el català si guanyen

Els quatre candidats a presdidir el Barça en les eleccions de demà (Josep Maria Bartomeu, Joan Laporta, Agustí Benedito i Toni Freixa) ja han firmat el document que els ha presentat la Plataforma per la Llengua amb 5 compromisos pel català. Guanyi qui guanyi, el veritable vencedor serà el català!

Llegeix els 5 compromisos

Més de 3.000 persones ens manifestem a Lleida per defensar el català a la Paeria

El passat dimarts 14 de juliol va ser una jornada històrica a Lleida. Milers de persones es van concentrar contra el pacte que el PSC i Ciutadans van signar la setmana passada i que posa en perill la llibertat d'expressió i l'ús del català a les institucions. La Plataforma per la Llengua va ser una de les entitats convocants de la mobilitzcaió, en la qual es va llegir aquest manifest

Prop de 600 assistents a la primera sessió del cine pícnic d'Arenys de Mar

El cine pícnic d'Arenys de Mar va arrencar dimarts a la nit amb èxit de públic. Prop de 600 persones van omplir la platja de la Picòrdia d'Arenys de Mar per fer un mos i veure cinema en català, en aquest cas "Operació Cacauet", la primera de les tres pel·lícules que conformen el cicle aquest any.

I no oblideu que demà hi ha nova sesssió del RefresCat, cicle de cinema en català a la fresca de Sabadell. Llegiu tota la informació sobre el cicle.