Butlletí de la Plataforma per la Llengua

Núm. 148 - 25/08/2015
Fes-te’n soci

Juga amb el #jocdelcatalà i guanya un viatge a Menorca!

Contesta correctament 10 preguntes sobre la llengua catalana i entraràs en el sorteig d'un viatge per a 2 persones a Menorca! A més a més, pots aconseguir altres premis com la samarreta "Volem viure plenament en català".  Entra a la nostra pàgina de Facebook i clica l'aplicació del Joc del català 2.0. Tens temps fins al 6 de setembre, afanya't a jugar-hi i gaudeix de l'estiu amb el #jocdelcatalà!

Juga-hi!

Necessitem el teu suport per arribar als 10.000 enviaments!

Recuperar els mitjans de comunicació en valencià, que esdevinga la llengua d'ús normal i general d'administracions o que se'n garantisca l'ús per part dels parlants són mesures bàsiques per aconseguir la normalització de la llengua al País Valencià! Ajuda'ns a aconseguir-ho, entra a www.estimeelvalencia.cat i envia un correu a Ximo Puig i, si ja ho has fet, demana als teus contactes que també hi participen! Junts tenim més força! #bategavalencià

Envia el "Pack d'emergència"

Votar independència és votar llengua

Posicionament de la Plataforma per la Llengua amb relació a les eleccions de 27 de setembre.

Presentem l’InformeCAT15 a la XLVII Universitat Catalana d’Estiu

El passat dimarts 18 d'agost de 2015, en el marc de la Universitat Catalana d'Estiu de Prada, l'ONG del català va presentar l'InformeCAT15, l'informe que recull 50 de les dades més destacades que ens mostren quina és la salut de la llengua.

Més informació

L'1 de setembre, inscripcions obertes per a la 2a edició del Concurs Tísner de creació de jocs de català

Després de l'èxit de la primera edició, la Plataforma per la Llengua ja prepara la segona edició del Concurs Tísner de creació de jocs de català! En aquesta ocasió, hi podran participar totes les escoles del Principat de Catalunya.

Reunió de la Plataforma per la Llengua amb l'Ajuntament de Sagunt

El representant de Plataforma per la Llengua al País Valencià, Manuel Carceller, s'ha reunit amb Josep Manuel Tarazona, regidor de Cultura i Normalització Lingüística de Sagunt.