Butlletí de la Plataforma per la Llengua

Núm. 152 - 18/09/2015
Fes-te’n soci

Estàs discriminat lingüísticament? Comprova-ho!

La Plataforma per la Llengua posa a la vostra disposició un test per avaluar el vostre grau de discriminació lingüística. Volem mostrar com, malauradament, molt sovint no som conscients que els nostres drets lingüístics són vulnerats diàriament. Entra al web estimoelcatalà.cat i comprova si ets una persona discriminada lingüísticament.

Fes el test!

La Plataforma per la Llengua proposa 4 mesures d’emergència per normalitzar el valencià

La Plataforma per la Llengua ha presentat al Centre Cultural Octubre de València la campanya "Fes que el valencià torne a bategar". En dos mesos, hem recollit 10.000 adhesions de ciutadans que han enviat 4 demandes per normalitzar l'ús del valencià directament al president Ximo Puig.

Moltes gràcies per participar en aquesta campanya! El vostre suport és imprescindible perquè accions com aquestes tinguen més força!

Més informació

La Plataforma per la Llengua assessora legalment la víctima del darrer cas de discriminació lingüística

Un Policia Nacional agredeix un jove per utilitzar el català a la Jonquera. La Plataforma per la Llengua assessora legalment la víctima. Amb aquesta, ja són 15 les agressions per part de l'Administració pública aquest 2015.

Més informació

Un any més, gran èxit de participació a la Via Catalana!

La Plataforma per la Llengua va estar present en diversos actes organitzats arreu del territori per celebrar la Diada Nacional de Catalunya, entre ells, la gran manifestació que va omplir de gom a gom l'avinguda Meridiana de Barcelona.

Mira les fotografies de l'11S

La Plataforma per la Llengua a la 20a Mostra d'Associacions de Barcelona

Els dies 19, 20 i 24 de setembre, per les Festes de la Mercé de Barcelona, la Plataforma per la Llengua participarà en la 20a Mostra d'Associacions a la plaça Catalunya de Barcelona.

Els reptes de la llengua a Vilanova de la Barca

La Plataforma per la Llengua va presentar el proppassat 7 de setembre la situació de la llengua catalana a Vilanova de la Barca. Així l'ONG del català va ser partícip de les activitats prèvies a la Diada Nacional organitzades per l'Ajuntament d'aquest municipi del Segrià.