Butlletí de la Plataforma per la Llengua

Núm. 157 - 30/10/2015
Fes-te’n soci

Signa la petició, reclamem #NetflixInCatalan!

Netflix, el major proveïdor de continguts per Internet del món, aterra al nostre territori sense el català. No ens volem resignar a ser ciutadans de segona, volem i exigim el nostre dret a rebre els continguts d'aquesta plataforma en català! Entra a canvia.cat i signa la petició per reclamar-ho!

Ep, no oblidis compartir-ho amb tots els teus contactes, a través de les xarxes socials amb l'etiqueta #NetflixInCatalan!

Signa la petició!

Ni un pas enrere amb el català a la Paeria!

Avui, l'alcalde de Lleida, Àngel Ros Domingo, ha decidit acabar amb l'ús preferent del català a l'Ajuntament lleidatà en favor del castellà. Ha rebutjat la moció on es demanava que rectifiqués la seva decisió, pactada amb el partit Ciutadans, per poder repetir estar al capdavant de la Paeria una legislatura més.

Àngel Ros s'ha venut la llengua per poder! Llença-li un tomàquet virtual, demana-li que respecti el català!

NO al pacte de la vergonya!

Qui creus que ha treballat més pel català?

Busquem el nou guanyador del Premi Martí Gasull i Roig i volem que tu també participis en aquest procés! Entra al web premimartigasull.cat i proposa aquella persona, entitat, empresa... que creus que ha treballat més per la defensa i promoció de la llengua catalana.

Les persones que estimen el català es mereixen aquest reconeixement!

Proposa el teu candidat!