Butlletí de la Plataforma per la Llengua

Núm. 158 - 11/11/2015
Fes-te’n soci

A poc més de 5.000 signatures per aconseguir-ho!

Volem demostrar a Netflix, el proveïdor de televisió per internet més gran del món, que els catalanoparlants volem gaudir dels continguts d'aquesta plataforma en català! Per fer-ho, volem aconseguir 25.000 peticions a través del web www.canvia.cat

Signa i comparteix-ho amb les teves amistats a través de correu electrònic, xarxes socials o whatsapp! #NetflixInCatalan

Signa la petició!

Continua la campanya per exigir a Àngel Ros que respecti el català

L'acord de PSC i Ciutadans ha indignat als ciutadans de Lleida que no volen que es modifiqui el reglament d'usos lingüístics actualment vigent a la Paeria. La Plataforma per la Llengua considera un èxit de participació la campanya i lamenta que malgrat les dues mocions presentades en el Ple de la Paeria i l'èxit d'adhesions, l'alcalde no rectifiqui.

Llença-li un tomàquet virtual!

El 21 de novembre, vine a la Festa pel joc i el lleure en català!

Ja tenim a tocar les festes de Nadal i, amb elles, volem reincidir en la importància de demanar als Reis Mags jocs i joguines en català, perquè jugar en la nostra llengua és un dret!

El 21 de novembre us esperem a l'Arc de Triomf de Barcelona, a la 12a edició de la Festa pel joc i el lleure en català, amb un munt d'activitats i tallers per a grans i petits i la mostra de firarires de jocs i joguines en català. A partir de les 10 del matí i fins les 3 de la tarda, us hi esperem!

Més informació

151 candidats opten a ser finalistes a la 3a edició del Premi Martí Gasull i Roig

La 3a edició del Premi Martí Gasull es consolida amb més de 300 propostes de candidatures rebudes! A principis del mes de gener coneixerem els 3 finalistes que seran sotmesos a votació popular a través del web www.premimartigasull.cat.

Moltes gràcies a tothom per participar-hi!

Més informació

La Plataforma per la Llengua insta el senat francès a ratificar la carta europea de les llengües regionals o minoritàries

L'Executiva de Plataforma per la Llengua, es va reunir a Perpinyà el passat dissabte amb els representants de l'Associació de la Bressola, que promou escoles associatives en immersió catalana a la Catalunya del Nord, i amb la Federació per la llengua i la cultura catalanes a la Catalunya Nord, amb motiu de la commemoració del Tractat dels Pirineus, que va separar la Catalunya Nord de la resta del territori català.

Més informació

Aquest novembre, gaudeix amb la llengua al Maresme!

Noves activitats de la Plataforma per la Llengua del Maresme per aquest novembre, no te les perdis!