Butlletí de la Plataforma per la Llengua

Núm. 160 - 11/12/2015
Fes-te’n soci

El català està vetat per l'Estat espanyol!

En el marc de la campanya electoral per a les eleccions al Congrés dels Diputats, el 20D, tornem a posar l'accent en el desequilibri real entre el català i el castellà en les pràctiques institucionals i en els reconeixements legals de l'Estat. PP, PSOE, Ciutadans i Podemos suspenen en democràcia i mantenen el model, hereu del franquisme, pel qual s'estableix la supremacia legal del castellà per damunt del català i les altres llengües espanyoles.

Fest el TEST i sigues conscient del teu grau de discriminació lingüística!

Comença el test!

La Plataforma per la Llengua viatja a Brussel·les per denunciar internacionalment el greuge que pateixen els catalanoparlants

Una delegació de l'ONG del català es reuneix amb entitats i institucions europees per tal d'exposar la situació real de la llengua catalana i la necessitat de treballar conjuntament per una Europa més respectuosa amb els drets lingüístics.

"Què me'n dius del dret a jugar en català?" al Festival DAU Barcelona

Demà, 12 de desembre a les 12h, celebrarem una nova edició del cicle de debats amb copa "Què me'n dius..." al 4t festival del joc DAU de Barcelona. La legislació protegeix el dret de disposar jocs i joguines en català? Què passa amb les altres llengües similars al català a Europa en aquesta matèria? En parlem demà a l'Ateneu l'Harmonia de l'antiga fàbrica Fabra i Coats de Barcelona, us hi esperem!

Més informació

200 personalitats internacionals coneixeran la situació del català gràcies a vosaltres!

La Plataforma per la Llengua envia l'InformeCAT en versió anglesa a 200 personalitats polítiques internacionals gràcies als més de 4.000€ obtinguts amb la campanya de micro-donacions

Sense vosaltres no hauria estat possible!

Més informació

Aconsegueix un nou soci de la Plataforma per la Llengua i et regalem una CAPSA REGAL de 175 experiències!

La Plataforma per la Llengua i la cooperativa Fent País hem arribat a un acord de col·laboració per oferir-te, com a soci de la Plataforma per la Llengua, uns avantatges i promocions fantàstiques per gaudir amb les millors activitats!

Consulta les promocions!

Un desembre ple de promocions!

A més a més de les promocions de Fent País, aquest mes de desembre podràs beneficiar-te d'un 2x1 en la compra del Cava per la llengua i participar en el sorteig de 3 entrades dobles per anar al cinema a veure la pel·lícula d'animació PHANTOM BOY (recomanada a partir de 7 anys).

Promocions i avantatges

Arriba la 2a edició del Mercat de Nadal del Llibre

Aquest dissabte 12 de desembre, el Club TR3SC organitza la 2a edició del Mercat de Nadal del Llibre, a l'Antiga Fàbrica Estrella DAMM (Rosselló, 515, Barcelona). robaràs tota la informació al web del Mercat i el formulari per adquirir les entrades (gratuïtes) en aquest enllaç.