Butlletí de la Plataforma per la Llengua

Núm. 165 - 17/02/2016
Fes-te’n soci

Exigeix a LinkedIn que incorpori el català a la seva xarxa!

La xarxa social professional més important del món encara no inclou la llengua catalana en la navegació ni en la interfície de currículum. La Plataforma per la Llengua engega una nova campanya a través del web www.canvia.cat. per exigir a LinkedIn que incorpori el català.

Signa la petició!

Juga al FIFA 2016... en català!

El pròxim divendres 26 de febrer, a les 19h als Cinemes Girona, podràs jugar en exclusiva al FIFA 2016 en català! La Plataforma per la Llengua organitza una demo de com seria jugar al FIFA d'EA Sports en català, gràcies a la retransmissió en directe que farà en Joan Maria Pou de Rac1. Confirma la teva assistència a través d'aquest formulari!

Ada Parellada suma la seva veu a la Plataforma per la Llengua

Diferents personalitats del món de la música, la cuina o la ciència, com Lluís Gavaldà i Ada Parellada, ens expliquen per què és important defensar la nostra llengua i utilitzar-la en tots els àmbits. Tots ells també formen part de l'ONG del català i us animen a explicar-nos els vostres motius a través del web "Dóna la teva veu pel català"

Suma la teva veu!

Els supermercats BonPreu-Esclat guanyen la III edició del Premi Martí Gasull i Roig

La Sala Teatre del CCCB va acollir l'acte de lliurament del guardó de la darrera edició del Premi Martí Gasull i Roig a l'exemplaritat en defensa de la llengua. La cerimònia va comptar amb la presència de nombroses personalitats, entre elles, el  president de la Generalitat, Molt Honorable Sr. Carles Puigdemont, que va fer lliurament del premi al guanyador. Podeu veure les millors imatges de la nit aquí.

Més informació

Podem té en compte les Balances lingüístiques de la Plataforma per la Llengua en el seu document

La Plataforma per la Llengua celebra que Podem hagi tingut en compte els dèficits democràtics de la Constitució espanyola reiteradament denunciats per l'organització i especialment en el document sobre Balances lingüístiques presentat el setembre passat. L'ONG del català ja va denunciar les fortes mancances en la seva proposta de reforma constitucional en el document "PP, PSOE, Ciutadans i Podemos suspenen en democràcia".

Més informació

Les institucions de les Illes Balears intercediran per l’ús del català als topònims als aeroports de Mallorca, Menorca i Eivissa

A petició de la Plataforma per la Llengua i l'Obra Cultural Balear, el Govern de les Illes Balears, així com els Consells Insulars de Mallorca, Menorca i Eivissa intercediran davant AENA perquè respecti els topònims en català als aeroports.

Més informació

Demanem revisar la qualitat de l'Hospital 9 d'octubre per discriminar el valencià

L'ONG del català demana a l'entitat AENOR (Associació Espanyola de Normalització i Certificació) que la certificació de qualitat de l'hospital incloga atendre en valencià.

Més informació

30% descompte en el preu de l’entrada de "De dolçaines, bandes i festes" i "Ovidi simfònic. Perquè volem!", a L’Auditori de Barcelona

Nova promoció per a socis i sòcies de la Plataforma per la Llengua. El pròxim cap de setmana del 5 i 6 de març, gaudeix d'aquests fantàstics concerts amb un 30% de descompte. Més informació

Consulta totes les promocions!