Butlletí de la Plataforma per la Llengua

Núm. 136 - 10-04-2015
Fes-te’n soci

El Quim Masferrer t'explica com ens plantarem pel català el 18 d'abril!

El 18 d'abril, tots plegats ens plantarem pel català! I el Quim Masferrer, l'Anna Sahun, el Natxo Tarrés i el Ly Leap ens ho expliquen en aquest espot que no pots perdre't. Recorda, el dia 18, planta't pel català. Inscriu-te aquí per participar-hi!

Mira l'espot

Inscriu-te a la plantada massiva i ajuda'ns a fer realitat l'acció!

Et necessitem! El dia 18 d'abril en volem fer una de grossa i ens cal la teva col·laboració. Farem una "plantada" massiva pel català: aplegarem 300 persones que  a les 12 del migdia, es "plantaran" en testos gegants que simbolitzen una de les 300 llengües que es parlen a casa nostra, i amb tots aquests testos es dibuixarà al terra la silueta del mapa dels territoris on es parla el català. Per tal que l'acció sigui un èxit, cal que t'inscriguis aquí. Recorda, el dissabte 18 d'abril a les 12.00 h la plaça del Born de Barcelona! T'hi esperem!

Inscriu-t'hi!

#Joemplanto a les xarxes socials!

Busquem imatges originals, divertides, reivindicatives... de la vostra "plantada" pel català! Les 5 millors imatges que ens feu arribar a través de Twitter, Instagram o Facebook utilitzant l'etiqueta #joemplanto tindran premi! Participa-hi i guanya un pack de 180 experiències de Fent País! I tu, com et plantes?

El concurs

El 16 de maig coneixerem els guanyadors del 1r Concurs Tísner de Creació de Jocs de Català

Aquesta setmana ha finalitzat el termini d'entrega de jocs del 1r Concurs Tísner de Creació de Jocs de Català. La Plataforma per la Llengua ha rebut 13 maquetes de jocs elaborats pels alumnes de les escoles participants. El pròxim 16 de maig, coneixerem els guanyadors a la Fàbrica Fabra i Coats de Barcelona.

Més informació

L'escriptor i editor valencià Jesús Huguet, nou soci de Plataforma per la Llengua

Jesús Huguet Pascual, escriptor, editor i sociolingüista valencià, s'ha adherit com a soci a Plataforma per la Llengua. A més formarà part del Consell Consultiu de Plataforma per la Llengua al País Valencià.

Més informació

La Plataforma per la Llengua us convida a "Conèixer Albert Manent"

El 14 i el 21 d'abril, la Plataforma per la Llengua organitza conjuntament amb el Centre d'Història Contemporània de Catalunya i la Fundació Revista de Catalunya un homenatge a la figura d'Albert Manent, que fou membre del Consell Consultiu de l'entitat. En l'homenatge, que es realitzarà en dues sessions diferents amb motiu del primer aniversari de la seva mort, hi participarà el president de l'entitat, Òscar Escuder.