Butlletí de la Plataforma per la Llengua

Núm. 169 - 15/04/2016
Fes-te’n soci

El fenomen meteorològic que ha unit els homes i dones del temps de Catalunya per alertar la població!

L'Alfred Rodriguez Picó, Míriam Santamaria, Mònica Usart, Miquel Bernis i Lo Cartanyà ens informen que un fenomen únic i espectacular sacsejarà la plaça comercial del Born de Barcelona el pròxim diumenge 24 d'abril. L'esdeveniment es farà sentir arreu dels territoris de parla catalana... T'ho perdràs?

Inscriu-te a l'acció!

Blaumut també dóna la seva veu pel català!

Cada cop som més els que donem la nostra veu per defensar la llengua! Ja hem superat els 10.000 socis a l'ONG del català i, per celebrar-ho, al llarg de tot l'any, volem sentir els vostres motius per estimar el català. El grup de música Blaumut ens ho explica en aquest vídeo. No us el perdeu!

Més informació

Denegada la nacionalitat espanyola per fer l’examen en català

Mig any de la nova llei de nacionalitat que discrimina el català i amb ciutadans que en pateixen les conseqüències.

El Parlament Europeu rebutja traduir els documents d’Erasmus al català

La Plataforma per la Llengua enviarà una carta a tots els grups parlamentaris per denunciar aquesta situació de vulneració de drets lingüístics i demanarà que revisin aquesta decisió, ja que no respecta el multilingüisme ni compleix l'acord de la Carta Europea de les Llengües Regionals o Minoritàries.

Només ens falten 500 signatures per assolir l'objectiu

Volem que LinkedIn tingui en compte el català i els 10 milions de catalanoparlants, i que no exclogui la nostra llengua dins el món professional. Ajuda'ns a aconseguir-ho!

Signa!

Nous avantatges de la Fundació Joan Brossa per als socis i sòcies de la Plataforma per la Llengua

Com a promoció puntual d'aquest mes d'abril, apunteu-vos a l'itinerari brossià "A d'Autocar" de dissabte 30 d'abril i gaudiu del preu amb descompte de 13€ (inclou un recull literari i una carpeta brossiana). El recorregut, d'una durada aproximada de 4 hores, es farà amb autocar i permet resseguir la petjada del poeta per diferents punts de l'àrea metropolitana de Barcelona. Podeu consultar tota la informació de l'itinerari clicant aquí.

Més informació

El Club TR3SC ofereix dues noves promocions per als socis de la Plataforma per la Llengua

Si ets soci de la Plataforma per la Llengua, gaudeix d'un descompte en la compra d'entrades per a la Festa del Llibre i per al concert d'aniversari que el Club TR3SC organitza el pròxim dimecres 11 de maig.