Butlletí de la Plataforma per la Llengua

Núm. 137 - 16/04/2015
Fes-te’n soci

Necessitem el teu suport per fer la plantada massiva pel català! Inscriu-t’hi!

Et necessitem! Sense el teu suport no podrem completar la plantada massiva pel català que tenim prevista per aquest dissabte al migdia. Inscriu-te avui mateix a l'acció, que vol aplegar 300 persones que es plantin de manera simultània en 300 testos per dibuixar un mapa gegant dels territoris de parla catalana. Fes-ho a plantatpelcatala.cat i reenvia el link a tots els teus contactes!

Inscriu-t'hi!

Ja hi estàs inscrit? Esbrina com ens organitzarem!

300 persones ens plantarem dissabte 18 d'abril a les 12 h a la plaça del Born de Barcelona per reivindicar el català com a llengua comuna i de cohesió social del nou país que entre tots estem construint! Us esperem a partir de les 10 del matí a la Plaça Comercial del Born!

Planta't a les xarxes socials i guanya un lot d'experiències de "Fent País"!

Busquem imatges originals, divertides, reivindicatives... de la vostra plantada pel català! Les 5 millors fotografies guanyaran una capsa regal de 180 experiències de Fent País!, oci i turisme de proximitat! Puja la teva plantada pel català amb l'etiqueta #Joemplanto!