Butlletí de la Plataforma per la Llengua

Núm. 178 - 02/09/2016
Fes-te’n soci

Aquesta Diada, no t'oblidis de la llengua!

La Plataforma per la Llengua anima tots els socis i sòcies de l'entitat a inscriure's a la mobilització d'aquesta Diada per reivindicar la construcció d'un nou país que respecti, fomenti i estimi la llengua catalana. Els membres de l'ONG del català participarem activament en aquesta mobilització, organitzada per l'Assemblea Nacional Catalana i Òmnium Cultural, i serem presents en els 5 punts de concentració repartits arreu del territori.

Què me'n dius, de les polítiques per fomentar la literatura en català?

La Plataforma per la Llengua, en el marc de la 34a edició de La Setmana del Llibre en Català, celebrarà el pròxim dimarts 6 de setembre un nou debat del cicle "Què me'n dius..." per parlar sobre les polítiques per fomentar la literatura en català.

L'actriu Txe Arana suma la seva veu a la Plataforma per la Llengua

Mira el vídeo on ens explica els seus motius per defensar la llengua i fes com ella, dóna la teva veu pel català! Aquest mes, pots aconseguir dues entrades per Tempesta Esvaïda, l'espectacle de cloenda de la Fira Mediterrània de Manresa, que se celebrarà el diumenge 9 d'octubre a les 19h.

Dóna la teva veu pel català!

La Plataforma per la Llengua i el WICCAC demanen poder informar-se en català dels productes Beko, patrocinador del Barça

Les dues entitats de defensa de la llengua han demanat al seu president a Espanya, Fatih Kemal Ebiçlioğlu, que imiti el camí que va fer Nike fa tres anys i incorpori el català al web i en l'atenció al client. També li han demanat que incorpori la llengua catalana en els manuals d'instruccions.

Un hotel de Dénia reconeix que va expulsar uns clients per parlar valencià

En la nit del 25 d'agost, el propietari de l'hotel El Bichet dels Poblets, ubicat en la carretera de les Marines de Dénia (Marina Alta), a la zona de l'Almadrava, va obligar un grup de sis joves a abandonar el lloc per estar parlant valencià.

La immersió no es toca

"Com cada inici de curs, sempre cal posar-li a algú orelles de burro i enviar-lo de cara a la paret."

Mar Forcada, membre del secretariat de la Plataforma per la Llengua, escriu el darrer article del blog "El català suma".

Llegeix l'article complet

Guanya una experiència a Bodegues Sumarroca i descobreix tot el que envolta aquestes caves!

Omple el formulari i participa en el sorteig de 5 entrades per a 2 persones per al proper divendres 16 de setembre d'11 a 13h i viu un món d'experiències i emocions relacionades amb la cultura del vi a la vinya, el celler i les instal·lacions de les Bodegues Sumarroca!

Participa-hi!

La Plataforma per la Llengua de l’Alguer convida a participar a les festes en honor de Les Maries

Dijous 8 de setembre, a les 21.30, la Plataforma per la Llengua organitza un concert amb Joan Garriga al soneto i Marc Serrats a la guiterra, que propongueran un repertori de Rumba Catalana, convidat Àngel Maresca "Lo Barber".