Butlletí de la Plataforma per la Llengua

Núm. 189 - 10/02/17
Fes-te’n soci

Reserva el 22 d'abril a la teva agenda!

La Plataforma per la Llengua prepara pel vespre del dissabte 22 d'abril una mobilització a Barcelona per escenificar la connexió amb els drets lingüístics de la futura República Catalana.

Altres notícies destacades

Entrevistem els finalistes dels IV Premis Martí Gasull i Roig

Llegeix-les

Elisabet Casanovas us convida a l'acte de llirament dels Premis Martí Gasull i Roig

Mira l'espot

La Plataforma per la Llengua inaugura la nova seu nacional

La Plataforma per la Llengua, a la reunió del Pacte Nacional pel Referèndum

L'èxit del mes

El Patronat de Turisme Costa Brava Girona tradueix la informació sobre la llengua catalana a totes les llengües de la seva pàgina web

La Plataforma per la Llengua va detectar que la informació sobre el català a la web del Patronat només es trobava disponible en la versió catalana del portal. Juntament amb el Consorci per a la Normalització Lingüística de Girona, vam demanar-los que es traduís aquell text a totes les llengües disponibles de la pàgina. Finalment el 31 de gener es van realitzar aquestes traduccions.

Coneix tots els èxits

Promocions per a socis

Preu reduït en l'alta de subscripció al Club TR3SC

Gràcies a l'acord de col·laboració entre La Plataforma per la Llengua i el Club TR3SC, els socis i sòcies de l'entitat podeu gaudir d'un preu reduït en els carnets: 26,00€ per a la modalitat BÀSIC i 43,00€ per a la modalitat PREMIUM. Per aconseguir aquest preu especial, doneu-vos d'alta com a soci del Club TR3SC a partir d'aquest formulari.

Consulta totes les promocions