Butlletí de la Plataforma per la Llengua

Núm. 139 - 24/04/2015
Fes-te’n soci

Vine dimarts 28 d'abril a la taula rodona "Què me'n dius... de l'educació en català?"

Fer una anàlisi comparativa de la situació de l'ensenyament en català als diferents territoris del domini lingüístic i explicar i trobar solucions als atacs i entrebancs que ha experimentat i encara ara pateix la presència de la nostra llengua en un àmbit tant bàsic com l'escola. Aquests són els principals objectius de la taula rodona "Què me'n dius... de l'educació?". La Plataforma per la Llengua promou aquest debat que se celebrarà el pròxim dimarts 28 d'abril a partir de les 19.30 h a la Fàbrica Moritz de Barcelona (Ronda sant Antoni, 39)

Més informació

Els projectes del 1r Concurs Tísner de creació de jocs de català, a deliberació!

El pròxim 16 de maig, la Plataforma per la Llengua celebrarà l'acte d'entrega de premis del 1r Concurs Tísner de Creació de Jocs de Català, una iniciativa que té per objectiu fer que alumnes, mestres i escoles descobreixin la faceta lúdica i creativa de la llengua catalana dissenyant el seu propi joc sobre el català. La primera edició ha aplegat 13 projectes d'alumnes de 5è i 6è de primària de les escoles de Barcelona.

Mira els projectes presentats!

La Plataforma per la Llengua denuncia irregularitats processals en el cas de l’advocat agredit per la Guàrdia Civil el 2012 per adreçar-s’hi en català

L'Audiència Provincial de Barcelona desestima sense cap imputació el recurs d'apel·lació interposat contra la interlocutòria de sobreseïment dictat pel jutjat d'instrucció núm. 3 del Prat de Llobregat que resol la denúncia interposada contra els agents de la Guàrdia Civil. La Plataforma per la Llengua denuncia les irregularitats de caràcter processal al llarg de tot el procediment. El 27 de gener del 2012 l'advocat va denunciar els dos agents de la Guàrdia Civil que el van agredir per haver-s'hi adreçat en català a l'aeroport del Prat. La Plataforma per la Llengua va recollir el cas a l'informe "En español o nada".

Més informació