Butlletí de la Plataforma per la Llengua

Núm. 161 - 18/12/2015
Fes-te’n soci

Gaudeix de les experiències de Fent País, amb les promocions específiques per a socis de la Plataforma per la Llengua

1) Des d'ara i fins al 31 de gener, fes-nos un nou soci i et regalem una capsa regal Fent País, amb 175 experiències (nits a fora, àpats a restaurants, rutes culturals i molt més), que pots aprofitar tu directament o regalar-la a qui vulguis. Et regalarem tantes capses com nous socis aconsegueixis. Promoció vàlida fins al 31 de gener.           2) Participa en el sorteig de 5 capses regal Fent País. Fins el 22 de desembre a les 9h, pots emplenar aquest formulari i participar en el sorteig. Molta sort!         3) Compra productes Fent País a través d'Internet i tindràs un 10% de descompte en el preu final. Oferta vàlida durant tot l'any

Més informació

Aprofita les promocions específiques dels CINEMES GIRONA per a socis de la Plataforma per la Llengua

1) Des d'ara i fins al 7 de gener, pots comprar un abonament anual de 45 €. Més informació a: www.unanydecinema.cat              2) Promoció 2x1 d'entrades al cinema, i si veniu sols, preu reduït de 5,50€.     3) Preu reduït a òperes i ballet.

Més informació

Preu reduït en les entrades a les exposicions del Centre de Cultura Contempòrània de Barcelona (CCCB)

Presentant el carnet de soci de la Plataforma per la Llengua, gaudeix d'un descompte en l'entrada per visitar les exposicions pròpies del CCCB.

2x1 en la compra del Cava per la llengua

Aprofita el val que vas rebre amb La Corbella d'un 2x1 en la compra del Cava per la llengua! Vàlid en els establiments Bonpreu que apareixen en aquest llistat.

Descompte del 5% en la compra de vins i caves catalans a Vidirecte.cat

Gaudeix de l'oferta de vins, caves, cerveses i licors del país, sense intermediaris i respectant els preus dels cellers.

Més informació

20% de descompte en la compra d’entrades als concerts i les activitats del C.A.T

Presentant el carnet de soci de la Plataforma per la Llengua, gaudeix d'un descompte del 20% en el preu de l'entrada, per a tu i un acompanyant, en els concerts i activitats de l'any 2016 del Centre Artesà Tradicionàrius. Properament, a l'apartat d'avantatges i promocions del nostre web hi trobaràs més informació d'aquesta promoció i l'enllaç al programa de concerts de 2016.

Més informació

Consulta tots els avantatges que tens per estimar el català!

A l'apartat d'Avantatges i promocions per als socis de la Plataforma per la Llengua hi trobaràs aquestes i més promocions que tenim per als socis i sòcies de l'entitat, i que anem actualitzant amb promocions puntuals (sorteig d'entrades a la Fira Mediterrà nia de Manresa, sortejos d'entrades de cinema de la productora PackMagic, i altres) o estables, de les quals us n'informem en els butlletins electrònics que us enviem regularment.   Esperem que siguin del vostre interès i que pugueu aprofitar al màxim totes les promocions!

Totes les promocions!