Butlletí de la Plataforma per la Llengua

Núm. 162 - 13/01/2016
Fes-te’n soci

Vota el guanyador de la 3a edició del Premi Martí Gasull i Roig

Després d'un procés de deliberació, els 8 membres del jurat del III Premi Martí Gasull i Roig han escollit els tres finalistes. Són l'empresa Bonpreu-Esclat, el Grup Flaix i l'Associació de Treballadors Pakistanesos. Entra al web www.premimartigasull.cat i contribueix a decidir amb el teu vot el guanyador de l'edició d'enguany!

Vota

Denunciem la situació del català al cinema, que no ens expliquin pel·lícules!

Prop de 3.000 persones ja han enviat una carta a les grans distribuïdores per exigir millors condicions pel cinema en català i per deixar clar que els catalans no volem pagar més que la resta de ciutadans per gaudir de pel·lícules en la nostra llengua! Fes-ho tu també!

Participa-hi!

Demanem a les botigues Tiger que tractin els consumidors catalans com ho fan amb la resta de consumidors europeus

La Plataforma per la Llengua i WICCAC (Webmàsters Independents en Català, de Cultura i d'Àmbits cívics) han demanat a la cada cop més popular cadena de botigues Tiger que incorpori el català al web i en l'etiquetatge multilingüe dels seus productes. Llevat del cas català, l'empresa sempre respecta les llengües de dimensions semblants.

Les Estrenes, festa de Los Tres Reis

Dimecres 6 de gener ha tengut lloc la tercera edició de les Estrenes, organitzada de la Plataforma per la llengua de l'Alguer, que vol mantendre viva una antiga tradició local.

Més informació

Noves activitats al Maresme per aquest mes de gener

Consulta les activitats que ha programat la territorial de la Plataforma per la Llengua del Maresme i participa-hi!

Més informació

Viu el BarnaSants a preus especials per ser soci de la Plataforma per la Llengua

La Plataforma per la Llengua hem arribat a un acord de col·laboració amb el festival BarnaSants, amb el que contribuirem a la promoció de les actuacions que s'hi han programat en la nostra llengua i gràcies al qual, els socis de l'entitat podreu gaudir del 50% de descompte en la compra d'entrades a aquests concerts.

Més informació

Consulta tots els avantatges que tens per estimar el català!

Un 20% de descompte en els concerts del C.A.T Centre Artesà Tradicionàrius 2016, una capsa d'experiències de Fent País, un 5% de descompte en les compres de vins i caves catalans a Vidirecte.cat... i molts més avantatges, no els deixis escapar!