Not√≠cies ← Altres not√≠cies

Viu el BarnaSants a preus especials per ser soci de la Plataforma per la Llengua

Amb l'objectiu de difondre i impulsar les actuacions musicals en llengua catalana, la Plataforma per la Llengua hem arribat a un acord de col·laboraci√≥ amb el festival BarnaSants, amb el que contribuirem a la promoci√≥ de les actuacions que s'hi han programat en la nostra llengua i gr√†cies al qual, els socis de l'entitat podreu gaudir del 50% de descompte en la compra d'entrades a aquests concerts.

Arriba la 21a edici√≥ del festival de m√ļsica BarnaSants per oferir-nos, al llarg de tot aquest any, un seguit de concerts que, des d'una √†mplia catalanitat, mira cap a tots els punts cardinals refor√ßant l√≠nies de treball que cultiva des de fa dues d√®cades: poesia i mestissatge, cl√†ssics dels quals cal tenir cura i batalladores veus de nova planta, l'Am√®rica Llatina i l'Europa m√©s propera.

Segons l'acord assolit entre la Plataforma per la Llengua i BarnaSants, els socis i s√≤cies de l'ONG del catal√† podreu assistir als concerts d'aquest llistat amb un descompte del 50% sobre el preu de l'entrada, per a vosaltres i els vostres acompanyants. Les sol·licituds s'atendran per ordre d'arribada i fins a esgotar el n√ļmero d'entrades amb descompte de qu√® disposem per a cadascun dels concerts.*
Aix√≠ mateix, l'acord establert inclou la cessi√≥ per part de BarnaSants d'entrades gratu√Įtes per distribuir entre els voluntaris ling√ľ√≠stics de la Plataforma per la Llengua, el marc de les activitats del voluntariat ling√ľ√≠stic de la nostra entitat i com a agra√Įment a la tasca desinteressada que hi fan.

* En funci√≥ de l'oferta i la demanda que tingui cada concert, la Plataforma per la Llengua ens reservem el dret de limitar el n√ļmero d'entrades que podem oferir a un mateix soci per a diferents concerts i, pel mateix motiu, ens reservem tamb√© la possibilitat de limitar n√ļmero d'acompanyants a qui podem oferir entrada amb aquest preu amb descompte.

Clica aquí i omple el formulari amb les teves dades per aconseguir el teu descompte!

• Google+