Butlletí de la Plataforma per la Llengua

Núm. 164 - 05/02/2016
Fes-te’n soci

No et perdis l'acte de lliurament del Premi Martí Gasull i Roig

El Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB) acollirà aquest dilluns 8 de febrer, l'acte de lliurament del Premi Martí Gasull i Roig a l'exemplaritat en defensa de la llengua catalana. L'acte començarà puntualment a les 19h i l'obertura de portes serà a les 18.30h.

Les places són limitades i és necessari que confirmeu la vostra assistència enviant un correu electrònic a premimartigasull@plataforma-llengua.cat, indicant el vostre nom i cognoms, o trucant al 93 321 18 03.

Us hi esperem!

Més informació

Dóna la teva veu pel català i aconsegueix premis cada mes!

Ja som 10.000 veus que defensem i estimem la llengua catalana! Per celebrar-ho, posem en marxa una campanya participativa on la vostra veu és el més important. Entra a www.plataforma-llengua.cat/10000-socis/ i puja una fotografia explicant-nos per què estimes el català. Aquest mes, la fotografia més votada, guanyarà un passi per al BarnaSants!

Participa-hi!

La Plataforma per la Llengua recorda a l'Hospital Nisa el dret a usar el valencià

La Plataforma per la Llengua informa sobre el dret d'ús de la llengua pròpia, davant un cas de discriminació lingüística per parlar en valencià a l'Hospital Nisa 9 d'Octubre de València, un centre privat de serveis de salut. El metge traumatòleg José Manuel Nebot Rodrigo es va negar a atendre una persona citada en la consulta, perquè el pacient, el famós expilotari Fran Puertes, parlava en valencià.

Més informació

Suport de la Plataforma per la Llengua a l'APLEC, Associació per a l'Ensenyament del Català a la Catalunya Nord

Aquest dissabte, a les 14.30h, concentració al peu del Castellet de Perpinyà contra la reforma dels col·legis que amenaça el futur del català als centres educatius de Catalunya Nord.

Més informació

El govern espanyol en funcions no descansa en la imposició del castellà

El govern espanyol aprova la primera disposició impositiva de l'espanyol per enguany.