Butlletí de la Plataforma per la Llengua

Núm. 170 - 29/04/2016
Fes-te’n soci

Més de 600 persones reivindiquen el català, la llengua comuna

Un any mes, gràcies a la vostra col·laboració, l'acció reivindicativa en favor del català com a llengua comuna pels volts de Sant Jordi ha estat un èxit! Enguany, l'entitat ha volgut posar en valor la riquesa de la llengua catalana donant un pes específic a les diferents varietats dialectals amb una rosa dels vents gegant formada amb més de 600 persones.

Hem assolit l'objectiu: 25.000 signatures per reclamar LinkedIn en català

Des de l'ONG del català volem agrair el suport de totes les persones que heu participat activament en la difusió d'aquesta campanya. Sense vosaltres no hauria estat possible! Aquestes 25.000 adhesions, que ja han arribat en forma de petició a LinkedIn a través de correu electrònic, ens serviran per tenir més força davant imminents contactes amb l'empresa. Us en mantindrem informats!

38 aules opten a premi en el 2n Concurs Tísner de creació de jocs de català

Els membres del jurat van reunir-se aquest dimecres per valorar els projectes presentats per les aules participants. El pròxim diumenge 8 de maig en coneixerem els guanyadors en un acte festiu presentat per Roger de Gràcia al vestíbul de l'estació del Nord.

La Plataforma per la Llengua felicita el Govern i la Sra Daurella

Enguany el Govern de Catalunya ha concedit la Creu de Sant Jordi a la Sra. Sol Daurella pels seus indiscutibles mèrits empresarials.

Llegeix l'article

La Marina Casas, guanyadora del concurs de fotografies #Cridaho!

Ja tenim la guanyadora de la capsa regal d'experiències Fent País del concurs de fotografies que la Plataforma per la Llengua va posar en marxa amb motiu de l'acció d'aquest passat diumenge 24 d'abril. Felicitats!

Més informació

Lo documental "L'últim seller" a lo Museu de la Vida Rural a l'Espluga de Francolí

Avui, lo documental L'últim seller curat de la Plataforma per la Llengua, delegació de l'Alguer, siguerà presentat en Catalunya. Lo vídeo és un document important, és un bocí de vida algueresa contat de Carmelo Budruni, de professió seller, un empleo fonamental quan lo treball al camp era una de les economies principals de l'Alguer.

Promoció per a socis de la Plataforma per la Llengua

Demà, dissabte 30 d'abril a les 12.30h al Teatre CCCB - Barcelona, preestrena de Neu i els arbres màgics dins les Sessions Especials del Festival d'Autor de Barcelona (D'A). Compra les entrades aquí. Si compres l'entrada i ets el primer a fer-nos-en arribar una imatge a promocions@plataforma-llengua.cat on es vegi el codi de l'entrada, et regalem un DVD d'una pel·lícula de Pack Màgic!