Butlletí de la Plataforma per la Llengua

Núm. 171 - 06/05/2016
Fes-te’n soci

Presentem l'InformeCAT16, les 50 dades més rellevants de la llengua catalana

Un any més, presentem l'InformeCAT, una publicació que pretén impulsar l'ús social de la llengua catalana, la millora del seu estatus legal i la consciència lingüística de la societat a través de 50 dades que ens mostren quin és l'estat actual de la nostra llengua.

Llegeix-lo

Aquest diumenge, celebrem l'acte de lliurament de premis del Concurs Tísner

Un total de 38 aules han participat en la segona edició del Concurs Tísner de creació de jocs de català, l'objectiu del qual és que alumnes, mestres i escoles descobreixin la faceta lúdica i creativa de la llengua catalana creant el seu propi joc.

Més informació

Quim Masferrer dóna la seva veu pel català!

Fes com ell i explica'ns els teus motius per defensar i estimar la llengua a través de les xarxes socials amb l'etiqueta #10000veus o pujant la teva fotografia al web "Dóna la teva veu pel català". Pots guanyar un premi diferent cada mes!

Més informació

En Mario, guanyador del mes d'abril del concurs "Dóna la teva veu pel català"

Celebrem que ja som més de 10.000 socis defensant el català! Per aquest motiu, cada mes regalem un premi diferent entre les persones que participen en el concurs "Dóna la teva veu pel català" compartint una imatge que expliqui com defensen la llengua o per què estimen el català amb l'etiqueta #10000veus.

Més informació

La Plataforma per la Llengua i Wiccac volen comprar pernils Enrique Tomás en català per Internet

Les dues entitats de defensa de la llengua han enviat una carta al conegut empresari badaloní per demanar-li que incorpori el català al web i a la botiga virtual de l'empresa. 52 de les 65 botigues d'Enrique Tomás es troben en territoris de parla catalana.

Més informació

Activitats del mes de maig al Maresme

Participa en les diverses activitats que organitza la territorial de la Plataforma per la Llengua del Maresme durant tot aquest mes de maig.

Més informació

Descobreix el món de la cervesa artesana sent soci de la Plataforma per la Llengua

T'agrada la cervesa? Participa, cada mes, en el sorteig de 2 vals DGUST per a 2 persones per gaudir d'una degustació de cerveses a La Cervesera Artesana o, si ho prefereixes, vés al local amb els teus amics i gaudeix de descomptes en el preu de les consumicions i en la reserva de degustacions per ser soci de l'ONG del català.

Més informació

Aconsegueix un nou soci de la Plataforma per la Llengua i et regalem una CAPSA REGAL de 175 experiències!

Si ets soci de la Plataforma per la Llengua i ens ajudes a continuar creixent per tenir més força, t'obsequiem amb un regal!