Butlletí de la Plataforma per la Llengua

Núm. 176 - 14/07/2016
Fes-te’n soci

Evitar nous conflictes lingüístics gràcies a la gestió del multilingüisme a les empreses

Després de conèixer l'incident de discriminació lingüística del músic Quimi Portet amb Baleària, hem enviat una carta a l'empresa per oferir-los ajuda en la gestió del multilingüisme. Un cas que no és aïllat i que es pot evitar amb treball assertiu, amb detecció de problemes lingüístics, propostes en positiu, orientació als resultats i revisió d'objectius.

Serveis i formacions lingüístiques

Demanem que la nova Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació tingui en compte la reciprocitat

És imprescindible que tots els ciutadans dels territoris de parla catalana puguem accedir a totes les emissions en els diferents dialectes de la nostra llengua al més aviat possible.

Ajuda'ns a aconseguir 30.000 adhesions per fer arribar la nostra veu a Europa!
Signa la petició!

Agendes escolars en català per a les escoles de la Franja

Facilitem noves eines de normalització de la llengua pròpia a les comarques franjolines amb la col·laboració del Moviment Franjolí per la Llengua, el Casal Jaume I de Fraga i l'associació de Pares i Mares Clarió del Matarranya.

Agustí Benedito suma la seva veu a la Plataforma per la Llengua

Fes-ho tu també! Comparteix els teus motius per estimar i defensar el català a través del web www.plataforma-llengua.cat/10000-socis/ i guanya una estada a Perpinyà per a dues persones!

Dóna la teva veu pel català!

Cinema en català i a la fresca a Arenys de Mar i Sabadell

Dissabte 16 de juliol, a les 22 h, la Plataforma per la Llengua del Vallès Occidental projectarà la pel·lícula "Atrapa la bandera" a la plaça Pompeu Fabra de Sabadell. A Arenys de Mar, després de l'èxit de la primera sessió del Cine Pícnic d'aquest dimarts, la territorial del Maresme en farà passar una bona estona amb la pel·lícula "Pan", el pròxim dimarts 19 de juliol a les 22 h, a la platja de la Picòrdia.

Participa en la promoció per a socis d'aques mes de juliol

Sorteig de 2 vals DGUST per a 2 persones per gaudir d'una degustació de cerveses a La Cervesera Artesana sent soci de la Plataforma per la Llengua! Només has d'omplir aquest formulari per participar-hi... sort!

Participa en el sorteig!