Butlletí de la Plataforma per la Llengua

Núm. 179 - 16/09/2016
Fes-te’n soci

Presentem les agendes escolars per a la Franja

Avui a les set del vespre, juntament amb la Diputació de Lleida, el Moviment Franjolí per la Llengua i el Casal Jaume I de Fraga, explicarem els objectius d'aquesta eina pedagògica i lingüística a l'Institut d'Estudis Ilerdencs de Lleida.

Llegiu l'article de Francesc Marco, membre de l'executiva de la Plataforma per la Llengua, sobre aquesta iniciativa al blog El català suma.

Més informació

Entitats, sindicats i partits demanen al govern valencià que regule la competència lingüística per accedir a l'Administració

La Plataforma pel Drets Lingüístics del País Valencià elabora un document per a una llei d'igualtat lingüística que implanti la plena competència per treballar en la funció pública.

Més informació

Inscripcions obertes per a la 3a edició del Concurs Tísner de Creació de Jocs de Català

De l'1 de setembre a l'11 de novembre del 2016, totes les aules de 5è i 6è de primària de les escoles de Catalunya i la Franja de Ponent poden inscriure's a la nova edició d'aquest concurs organitzat per la Plataforma per la Llengua.

Més de 21.000 adhesions a la campanya pel #CatalàSenseFronteres

Amb el suport de totes les vostres signatures, emprendrem les accions necessàries a Europa per aplicar plenament la legislació europea que protegeix els drets lingüístics dels ciutadans pel que fa a la reciprocitat dels mitjans audiovisuals.

Signa i comparteix la petició!

Fomentar la literatura en català, una assignatura pendent

En el marc de la 34a edició de la Setmana del Llibre en Català, la Plataforma per la Llengua va celebrar, el passat dimarts 6 de setembre, un nou debat del cicle "Què me'n dius...?" per reflexionar sobre les polítiques de foment de la literatura en català.

Una Diada Nacional per la llengua

La Plataforma per la Llengua s'ha implicat al màxim en la celebració de la Diada Nacional de Catalunya d'aquest 2016. Ja podeu veure les fotografies d'aquest Onze de Setembre a la nostra pàgina de Facebook.

Llegiu l'article "La llengua catalana i la independència" del president de la Plataforma per la Llengua, Òscar Escuder.

Galeria d'imatges

Sortegem 4 entrades dobles per anar a la 19a Fira Mediterrània de Manresa

Gràcies a l'acord de col·laboració amb la Fira Mediterrània de Manresa, la Plataforma per la Llengua sorteja 4 entrades dobles per anar a veure 2 dels espectacles programats en aquesta 19a edició: Així s'encenen al vent, del grup de folk-rock Coses, amb La Cobla Sant Jordi- Ciutat de Barcelona, i l'espectacle de cloenda Tempesta esvaïda, de Joaquim Serra.

Participa en el sorteig!