Butlletí de la Plataforma per la Llengua

Núm. 183 - 11/12/16
Fes-te’n soci

Òscar Escuder demana a la UE que no deixi 50 milions de persones com a ciutadans de segona

El passat dissabte 5 de novembre, Barcelona va acollir la IV Assemblea General d'ELEN, organitzada per la Plataforma per la Llengua a les instal·lacions del Futbol Club Barcelona. Òscar Escuder hi va recordar que el català, tot i ser una llengua amb 10 milions de parlants, es troba minoritzada per l'Estat espanyol i per la UE, que no la reconeix.

La trobada, que va reunir delegats de 27 regions europees, va rebre el suport del president de la Generalitat de Catalunya, Carles Puigdemont; del conseller d'Afers i Relacions Institucionals i Exteriors i Transparència, Raül Romeva; de la presidenta del Parlament de Catalunya, Carme Forcadell, i del Futbol Club Barcelona, amb el directiu Jordi Moix com a representant.

Rosa de les Neus Marco, membre de l'executiva de la Plataforma per la Llengua, va ser escollida nova vicepresidenta d'ELEN, fet que referma l'aposta internacional de l'entitat.

"Tots units fem força" article de Marga Payola

Altres notícies destacades

Ja pots presentar candidatures a la IV edició dels Premis Martí Gasull i Roig

Proposa el teu candidat

Arriba la 13a edició de la Festa pel joc i el lleure en català

Més informació

Pallejà acollirà la tercera presentació del llibre ‘Amb el català, fem pinya!’

Més informació

La Plataforma per la Llengua participa en el simposi “Català, estat de la qüestió o qüestió d’estat”

Més informació

La Plataforma per la Llengua presenta la guia 'Dalal jam al català!', adreçada a la comunitat islàmica de parla wòlof

L’Estel Solé ja és una de les 10.000 veus pel català

Dóna la teva veu pel català!