Butlletí de la Plataforma per la Llengua

Núm. 212 - 26/01/2018
Fes-te’n soci

Josep Ruaix, II Premi Especial del Jurat dels Premis Martí Gasull i Roig

El jurat dels Premis Martí Gasull i Roig ha acordat atorgar el segon Premi Especial al sacerdot, gramàtic i escriptor Josep Ruaix i Vinyet  per contribuir a l'ensenyament del català durant el franquisme.

Encara ets a temps de votar quin dels tres finalistes de l'edició d'enguany mereix ser el guanyador del V Premi Martí Gasull i Roig: Catalunya Ràdio, els Cinemes Texas i l'Escola La Masia

Altres notícies destacades

Ja som 15.000 socis, gràcies pel vostre suport!

Més informació

L’estrena de ‘Mans Manetes’ a l’Alguer fa ballar els minyons de la ciutat

Vídeo: Com s'ha fet "Mans manetes"?

La Plataforma per la Llengua insta el president del Parlament Europeu perquè prengui mesures en favor dels drets lingüístics

La Plataforma per la Llengua denuncia Zara a l’Agència Catalana de Consum

Més informació

50.000 suports per a reclamar la reciprocitat total dels mitjans de comunicació audiovisuals en català

Més informació

La Plataforma per la Llengua és l’entitat que més parelles lingüístiques ha dinamitzat a Barcelona el 2017

L'èxit del mes

Catalunya i l’Alguer, connectats novament

Vueling ha anunciat que a partir del 25 de març quatre vols connectaran les ciutats de Barcelona i l'Alguer de manera directa fins a l'octubre. Durant aquest estiu passat, la Plataforma per la Llengua va enviar prop de 6.000 peticions, gràcies a la participació de la gent en la campanya volemvolar.cat, als governs de Catalunya i la ciutat sarda perquè treballessin per restablir els vols directes entre els dos territoris.

Coneix tots els èxits

Promocions per a socis