Butlletí de la Plataforma per la Llengua

Núm. 149 - 02/09/2015
Fes-te’n soci

Presentem les balances lingüístiques: el greuge de tenir un Estat en contra

Demà, 3 de setembre del 2015, presentem el llibre blanc sobre el tractament del català respecte al castellà a l'estat espanyol: les balances lingüístiques del 2015. Comptarem amb representants de les candidatures de Junts pel Sí i de la CUP, com a formacions que el proper 27 de setembre defensen l'Estat Propi, ja que considerem que és l'única manera d'aconseguir la normalitat del català a Catalunya.

L'acte estarà obert als socis de la Plataforma per la Llengua. Preguem confirmeu assistència a info@plataforma-llengua.cat.

Dia: Dijous, 3 de setembre de 2015

Lloc: Biblioteca de Catalunya (c/ Hospital, 56 de Barcelona)

Hora: 12.00h

Més informació

Últims dies per guanyar un viatge a Menorca amb el #Jocdelcatalà!

Si encara no has posat a prova els teus coneixements sobre la llengua catalana... no esperis més! Juga amb el Joc del català i aconsegueix la samarreta "Volem viure plenament en català" o un viatge a Menorca! Tens temps fins al pròxim diumenge 6 de setembre!

Juga-hi!

L'11S, fes-te soci de la Plataforma per la Llengua i tindràs premi!

Aviat, arribarem als 10.000 socis... i necessitem una última empenta! És per aquest motiu que us animem a fer-vos socis i sòcies de la Plataforma per la Llengua el pròxim 11 de setembre obsequiant-vos amb la samarreta "Volem viure plenament en català".

Fes-te'n soci

Movistar+ no té en compte la petició de la Plataforma per la Llengua de retransmetre per defecte en català a Catalunya

La Plataforma per la Llengua denuncia l'incompliment de la sol·licitud feta pel Futbol Club Barcelona, a petició de l'entitat, per tal que les retransmissions dels partits de futbol del Barça siguin per defecte en català com a mínim a Catalunya.

Més informació

Inscripcions obertes per a la 2a edició del Concurs Tísner de creació de jocs de català

El Concurs Tísner de creació de jocs de català, adreçat als alumnes de 5è i 6è de primària, té l'objectiu que alumnes, mestres i escoles descobreixin la faceta lúdica i creativa de la llengua catalana.

Inscriu-t'hi!

5a edició dels Jocs de la Llengua a la Festa Major de Sabadell

Els propers 5 i 6 de setembre, en el marc de la Festa Major de Sabadell, celebrarem els V Jocs de Llengua. Apunta-t'hi!

Més informació

Noves promocions per a socis!

Itineraris literaris per Barcelona a preu reduït del 4 al 13 de setembre

La Setmana del Llibre en Català i la Plataforma per la Llengua acorden un preu especial per als socis i sòcies de l'ONG del català per a 29 itineraris literaris que es realitzaran a Barcelona, a càrrec dels autors, tot passejant pels escenaris dels seus llibres. Consulta els itineraris i apunta't-hi!

Gaudeix d'un descompte en l'entrada per visitar les exposicions del CCCB

Gaudeix del preu reduït de l'entrada a les exposicions del CCCB. Presentant el teu carnet de soci o sòcia de la Plataforma per la Llengua a les taquilles del museu, et serà aplicat el descompte corresponent.

Promocions i avantatges