Not铆cies ← Altres not铆cies

Movistar+ no t茅 en compte la petici贸 de la Plataforma per la Llengua de retransmetre per defecte en catal脿 a Catalunya

La Plataforma per la Llengua denuncia l'incompliment de la sol·licitud feta pel Futbol Club Barcelona, a petici贸 de l'entitat, per tal que les retransmissions dels partits de futbol del Bar莽a siguin per defecte en catal脿 com a m铆nim a Catalunya.

En els dos primers partits de Lliga l'脿udio preferent ha estat el castell脿, seguit de la segona opci贸 que era la de poder sentir la retransmissi贸 de la SER, tamb茅 en castell脿, i seguidament, en tercera opci贸, sentir la retransmissi贸 del partit a trav茅s de les ones de Catalunya R脿dio. No hi ha hagut per tant cap canvi respecte a la situaci贸 de la temporada passada. L'煤nic canvi rau en el fet que la retransmissi贸 en catal脿 passa de ser la d'Ona FM a la de Catalunya R脿dio

La junta directiva del Bar莽a va trametre aquesta petici贸 arran de les demandes de la Plataforma per la Llengua, per貌 Movistar no n'ha fet cas.

• Google+