Butlletí de la Plataforma per la Llengua

Núm. 151 - 09/09/2015
Fes-te’n soci

L'11 de setembre, sortim al carrer!

Celebrem la Diada Nacional a peu de carrer, amb parades informatives i participant en les ofrenes florals i diverses activitats que es realitzen arreu! Des de la Plataforma per la Llengua, volem desitjar-vos una bona diada a tots els socis, voluntaris, simpatitzants i col·laboradors!

Omplim la Meridiana!

La Plataforma per la Llengua participarà a la Via Lliure 2015 i fa una crida a tots els socis i sòcies de l'entitat a apuntar-s'hi! Si encara no us hi heu inscrit, ho podeu fer a través d'aquest enllaç.

Més informació

Per la Diada, fes-te soci de la Plataforma per la Llengua. Tenim un regal per tu!

Totes les persones que el pròxim 11 de setembre es facin sòcies de la Plataforma per la Llengua rebran la samarreta amb la reproducció de la litografia de Joan Brossa "Volem viure plenament en català". No esperis més, fes-te'n soci!

Fes-te'n soci

Ofrenes florals al Maresme

Un any més, les seccions locals de la Plataforma per la Llengua participaran a les ofrenes florals que s'organitzen a les poblacions on hi tenen un nucli actiu. A Arenys de Mar, a les 11h, acte institucional i ofrena floral a la plaça de l'Església. A Canet de Mar, a les 10h, acte institucional al carrer Ample (davant de l'Ajuntament) i a les 11h, ofrena floral a la plaça 11 de setembre. Us hi esperem!

Ofrena floral a Sabadell

La territorial de la Plataforma per la Llengua del Vallès Occidental, participarà en l'ofrena floral amb motiu de la Diada Nacional de Catalunya. L'acte tindrà lloc a les 10.30h al monòlit a Lluís Companys que hi ha a la Masia de Can Rull (Parc de Catalunya).

Més informació

Mil anys de català amb la revista Sàpiens

La Plataforma per la Llengua us convida a comprar aquesta Diada el dossier especial "Onze de Setembre: Mil anys de català" de la revista Sapiens. No deixis escapar la història d'una llengua irreductible!