Butlletí de la Plataforma per la Llengua

Núm. 163 - 29/01/2016
Fes-te’n soci

Últims dies per votar el guanyador del III Premi Martí Gasull i Roig

Encara pots ajudar-nos a decidir amb el teu vot quin dels tres finalistes del Premi Martí Gasull i Roig ha treballat més pel català. Llegeix les entrevistes que els hem realitzat i vota qui mereix rebre aquest reconeixement! Fes via, diumenge és l'últim dia per participar-hi!

Vota

Ajuda'ns a fer pressió per denunciar la situació insòlita i discriminatòria que pateix el català al cinema!

Els catalans paguem molt més que qualsevol ciutadà espanyol per veure el cinema en la nostra llengua. Acabem amb el xantatge que exerceixen les grans distribuïdores de cinema, amb seu a Madrid, cap a la Generalitat.

Envia una carta a les grans distribuïdores per denunciar-ho!

Actua!

Prenem consciència de la discriminació lingüística que patim els catalanoparlants

Més de 6.000 persones han participat al test de discriminació lingüística, una campanya per conscienciar la ciutadania sobre el desequilibri lingüístic que pateix el català respecte l'espanyol. El Consell d'Europa també alerta el govern espanyol sobre el tracte discriminatori que pateix la llengua catalana.

Més informació

La Plataforma per la llengua dóna suport a Compromís per Onil en la defensa del valencià a l’Ajuntament

El representant de Plataforma per la Llengua al País Valencià, Manuel Carceller, ha mantingut una reunió amb la regidora de Compromís per Onil, Amparo Monllor, per preparar la defensa de l'ús del valencià a l'Ajuntament d'aquest municipi.

Més informació

Fes-te soci de la Plataforma per la Llengua i gaudeix de descomptes i promocions fantàstiques!

Fes-te soci de l'ONG del català i contribueix a fer de la nostra llengua una eina de cohesió social i a estendre-la en tots els àmbits de la nostra vida diària i arreu dels territoris de parla catalana!

Avantatges i promocions per a socis