Butlletí de la Plataforma per la Llengua

Núm. 166 - 04/03/2016
Fes-te’n soci

Lluís Llach dóna la seva veu pel català!

Aquest mes de març, en Lluís Llach s'uneix a la Plataforma per la Llengua! Fes-ho tu també participant en la campanya "Dóna la teva veu pel català" penjant una imatge a les xarxes socials amb l'etiqueta #10000veus i el teu missatge a favor de la llengua catalana. Pots guanyar un lot de vins de ViDirecte si aconsegueixes que la teva fotografia sigui la més votada al web!

Descobreix qui va ser la guanyadora del passi per als concerts del BarnaSants de les veus de febrer!

Més informació

Ajuda'ns, necessitem la teva signatura per aconseguir #LinkedinInCatalan!

Manquen poc més de 7.000 signatures per assolir l'objectiu de 25.000 peticions per pressionar a LinkedIn, la xarxa social professional més gran del món, que incorpori el català.

Aconseguint que LinkedIn deixi d'excloure el català, més de 2 milions d'usuaris catalanoparlants podran promocionar-se laboralment en la seva llengua, hi tenim dret!

Signa la petició!

Reivindiquem els videojocs en català amb la campanya #FIFA17InCatalan

La Plataforma per la Llengua va celebrar el passat divendres un acte reivindicatiu, amb la participació de reconeguts periodistes del món de l'esport com Joquim Maria Puyal i Joan Maria Pou, per reclamar més presència del català en els videojocs i jocs d'ordinador. Podeu consultar l'estudi sobre la situació de la llengua catalana en aquest enllaç.

Ara, necessitem la vostra col·laboració per aconseguir que el videojoc més venut del mercat incorpori la llengua catalana. Signa per aconseguir el #FIFA17InCatalan!

Signa!

La Plataforma per la Llengua farà un seguiment intensiu sobre l'evolució de la situació del català a la Paeria

L'ONG del català es reuneix amb Àngel Ros per conèixer la situació actual de l'ús del català dins del consistori i les mesures que pretén dur a terme. La reunió es va demanar després que l'ajuntament de Lleida, fruit de l'acord amb Ciutadans, tingués la voluntat de modificar el reglament d'usos lingüístics de la Paeria.

Més informació

La Plataforma per la Llengua i Wiccac demanen a Amazon que connecti amb el català ara que aterra a Barcelona

Demanem a l'empresa que s'avanci a la realitat en què viurà i connecti amb el territori des del primer moment parlant la seva llengua, alhora que els permetrà adaptar-se a la legislació de consum.

Més informació

Ho hem aconseguit, Netflix ja té títols en català!

Després de recollir 25.864 signatures per reclamar a Netflix que incorpori la llengua catalana en els seus continguts, el proveïdor de continguts audiovisuals per internet més gran del món ha començat a incorporar, tímidament, alguns dels seus títols en català! Una clara demostració que, junts, tenim més força! Sense vosaltres no ho hauríem aconseguit, #25864 gràcies!

Ajuda'ns amb més campanyes!

Aquest dissabte, tots els socis esteu convocats a l'Assemblea General Ordinària

La Plataforma per la Llengua - Col·lectiu l'Esbarzer convoquem a tots els socis i sòcies a l'Assemblea General Ordinària de l'entitat, que se celebrarà el dissabte 5 de març a les 11 hores en primera convocatòria i a les 11,15 hores a Lluïsos de Gràcia, Plaça del nord, 7, de Barcelona.

Podeu consultar els membres i objectius de la candidatura "Horitzó Llengua Normal", única candidatura presentada a les eleccions de l'Executiva de la Plataforma per la Llengua - Col·lectiu l'Esbarzer aquí.