Butlletí de la Plataforma per la Llengua

Núm. 177 - 28/07/2016
Fes-te’n soci

30.000 adhesions per reivindicar el català sense fronteres

Des de la Plataforma per la Llengua, amb el suport de totes les vostres signatures, emprendrem les accions necessàries a Europa per aplicar plenament la legislació europea que protegeix els drets lingüístics dels ciutadans, pel que fa a la reciprocitat dels mitjans audiovisuals.

Us necessitem, feu córrer la campanya!

Adhereix-te a la petició

Catalunya lidera els incompliments legals pel que fa als drets lingüístics dels consumidors a Europa

La Plataforma per la Llengua constata que prop del 90% dels productes que es venen a Catalunya són il·legals. L'ONG del català denuncia que 6 anys després de l'aprovació del Codi de consum, a la pràctica no s'ha aplicat cap de les novetats dels articles lingüístics. No hi ha cap regió dins la Unió Europea amb tantes empreses que actuïn fora de la llei.

Més informació

La Plataforma per la Llengua presenta ‘Amb el català, fem pinya!’ per demostrar la importància del català com a llengua comuna

La Plataforma per la Llengua va presentar aquest dilluns Amb el català, fem pinya!, una publicació editada conjuntament amb la Fundació Carulla i la Generalitat de Catalunya que recull 14 experiències vitals sobre el procés d'arrelament a la nostra societat, en el qual la llengua catalana hi ha tingut un paper vertebrador com a llengua pròpia del territori.

Amb el català, fem pinya!

Joan Dausà dóna la seva veu pel català!

L'actor i cantant Joan Dausà s'afegeix a la campanya de les 10.000 veus de la Plataforma per la Llengua i ens explica amb aquest vídeo els seus motius per ser soci de l'ONG del català!

Dóna la teva veu pel català!

A Ciutat Meridiana, també en català!

La Plataforma per la Llengua desenvolupa el Pla d'Actuació Lingüística Integral a Ciutat Meridiana a través de diverses actuacions i activitats amb l'objectiu d'apropar el català a diferents espais del barri i per animar a parlar-lo a les persones que habitualment no el parlen.

El desplegable "Welcome to Catalonia" apropa el català als turistes

Impulsem una campanya per fer arribar als turistes informació sobre l'existència de la llengua catalana i la seva vitalitat, al mateix temps que mostrem altres atractius de caire cultural i gastronòmic del nostre país amb el desplegable "Welcome to Catalonia".

Consulta'l

Un estiu amb alguns compromisos de millora en l’oferta lingüística en català per a turistes

A la Plataforma per la Llengua vam realitzar l'any passat un seguit d'accions orientades a millorar la presència del català en l'oferta turística actual. Un any més tard, la feina continua i algunes d'aquestes accions han aportat petites millores; altres són en vies de resolució.

Més informació

Aprofita el preu reduït per als socis de la Plataforma per la Llengua en l'alta de subscripció al Club TR3SC

La Plataforma per la Llengua i el Club TR3SC hem arribat a un acord de col·laboració gràcies al qual tots els socis i sòcies de la Plataforma per la Llengua teniu un preu reduït en la quota d'alta de soci al Club TR3SC.