Gairebé 150 desitjos per la llengua!

La campanya "Fes el teu desig per la llengua", que la Plataforma per la Llengua ha engegat paral·lelament a la celebració, aquesta tarda, del primer Muralmob per la llengua, està essent tot un èxit. Quan encara no fa una setmana que s'ha engegat, hem rebut ja gairebé 150 desitjos, que s'han anat penjant al web de l'acte. Veieu-los a: muralmobllengua.cat. Gràcies per la vostra col·laboració! Avui a la tarda podeu fer un pas més enllà i penjar el vostre desig d'un dels prop de 1.000 globus que s'enlairaran pel català a la plaça dels Àngels.

Durant uns quants dies, encara podeu fer-ho per correu electrònic a l'adreça comunicacio@plataforma-llengua.cat, al nostre Facebook facebook.com/plataformaperlallengua, o via Twitter amb menció al nostre perfil @llenguacat, en 130 caràcters com a màxim i utilitzant l'etiqueta #muralmobllengua. Els difondrem per les xarxes socials i els penjarem al web de l'acte.