Mostrant de 1 a 10 de 58 entrades disponibles RSS

Gaudeix de descomptes en el Tradicionàrius-Festival Folk Internacional

La Plataforma per la Llengua i el Centre Artesà Tradicionàrius estem de 25è aniversari. I quina millor manera hi ha de celebrar-ho que renovant un any més l'acord de col·laboració. Aquest recull avantatges per als socis de l'ONG del català en la compra d'entrades d'espectacles i activitats culturals en la nostra llengua. Més informació sobre "Gaudeix de descomptes en el Tradicionàrius-Festival Folk Internacional"

| Seu nacional

L'ONG del català ha creat 96 parelles lingüístiques al llarg de tot l'any passat

Segons dades del Voluntariat per la Llengua (VxL), des que el 2003 va arrencar el programa ja s'han format més de 130.000 parelles lingüístiques arreu de Catalunya Més informació sobre "La Plataforma per la Llengua, entitat amb més parelles lingüístiques dinamitzades a Barcelona durant el 2018"

| Seu nacional

Durant el 2018, un total de 1.875 joves d'entre 10 i 18 anys s'han acollit a les activitats organitzades per l'ONG del català per promoure el català a través d'aquest estil musical

S'han realitzat 50 tallers en instituts i 25 tallers en l'àmbit del lleure a Catalunya, i en total s'han ofert 115 hores de tallers de rap Més informació sobre "Prop de 2.000 joves s’han beneficiat dels tallers de rap impulsats per la Plataforma per la Llengua"

| Seu nacional

Els Jesuïtes Poble Sec - Col·legi Sant Pere Claver, de Barcelona, s'endú el primer premi gràcies al projecte "Escapa dels contes" que han creat els alumnes de 5è de primària. L'escola Joan Bruguera, de Girona, i Lestonnac, de Tarragona, s'han endut el segon i tercer premi. Més informació sobre "Un joc d’escapisme al voltant dels contes populars guanya el 4t Concurs Tísner de Creació de Jocs de Català"

| Seu nacional

La mateixa empresa reconeix públicament que vulnera a consciència els drets de les persones consumidores reconeguts a la llei. Barcelona Selecta va rebutjar una clienta per raó de llengua, al mateix temps que "agraeix profundament" que els parlin en castellà perquè consideren que és "d'educació". Més informació sobre "La Plataforma per la Llengua emprendrà accions legals contra Barcelona Selecta per discriminar i vulnerar els drets dels consumidors"