Mostrant de 1 a 10 de 170 entrades disponibles RSS

| Vallès Occidental

Amb els vots favorables de Tot per Terrassa, PSC, ERC i Junts per Terrassa, i amb el vot contrari de Ciutadans.

Terrassa segueix l'exemple de Sabadell i Sant Cugat, que són els municipis del Vallès Occidental declaradament favorables al reconeixement explícit de la unitat de la llengua. Més informació sobre "Aprovada la moció favorable a la unitat de la llengua a l’Ajuntament de Terrassa"

| Vallès Occidental

Amb els vots favorables d'ERC, Junts per Sabadell, Podem i la Crida per Sabadell, el vot contrari de Ciutadans i l'abstenció del PSC

Sabadell i Sant Cugat són, de moment, les dues poblacions del Vallès Occidental declaradament favorables al reconeixement explícit de la unitat de la llengua Més informació sobre "Aprovació de la moció favorable a la unitat de la llengua a l’Ajuntament de Sabadell"