Butlletí de la Plataforma per la Llengua

Núm. 208 - 1/12/2017
Fes-te’n soci

Defensem el català, aturem el 155!

L'aplicació de l'article 155 suposa la intervenció de l'autonomia catalana i impedeix que es compleixi la voluntat majoritària dels catalans.

Però, a més, l'ocupació il·legítima de les institucions catalanes podria comportar també un atac contra el català, que pot deixar de ser-hi la llengua d'ús preferent.

Mostrem el nostre rebuig!

Altres notícies destacades

Campanya de micromecenatge: "Mans manetes" el llibre-disc de cançons tradicionals i infantils alguereses

Fes un donatiu!

“Etiqueta’t en català”, la pàgina web definitiva sobre l’etiquetatge en català a Catalunya

Més informació

El període de presentació de candidatures per als Premis Martí Gasull i Roig tanca amb 539 propostes

Més informació

La Plataforma per la Llengua dona suport a la iniciativa legislativa europea “Minority Safepack”

Signa la iniciativa!

Patrícia Gabancho, el compromís de les lletres

Més informació

Aquest cap de setmana, 2x1 comprant el Cava per la Llengua als establiments BonPreu i Esclat

L'èxit del mes

La Plataforma per la Llengua de l’Alguer aconsegueix que la guia turística DK de Sardenya rectifiqui i avali la unitat de la llengua

El nostre servei de queixes va rebre l'alerta d'un viatger que informava que la guia «DK Guías Visuales - Aguilar Ocio» sobre Sardenya, en la seva versió en castellà, informava els turistes que "el dialecte de l'Alguer és molt semblant al català", frase que negava implícitament la unitat de la llengua catalana i denigrava la parla pròpia de l'Alguer.

Coneix tots els èxits

Promocions per a socis