Mans manetes. Paraules, cançons i veus de minyons de l'Alguer

Per motius logístics, no assegurem que els donatius realitzats més enllà del dia 16 d'abril puguin arribar als vostres domicilis abans del 23 d'abril. Si ho desitgeu, podeu passar a recollir el vostre exemplar a la seu de la Plataforma per la Llengua a Barcelona (carresr Sant Honorat, 7 principal 1a).

Amb l'objectiu d'oferir a les noves generacions d'algueresos - que no gaudeixen de cap tipus d'ensenyament institucional en llengua catalana a l'escola- un producte cultural d'homenatge a la cultura algueresa, la Plataforma per la Llengua està treballant en l'edició d'un llibre-disc de cançons populars en català adaptades i modernitzades. Mans manetes. Paraules, cançons i veus de minyons és un recull de cançons acompanyades d'un llibre pedagògic pensat tant per a alumnes com per a professors de l'Alguer.

Per a ajudar-nos a finançar aquest projecte, posem en marxa una campanya de micromecenatge. Col·laborant amb una petita aportació en aquest projecte, ens ajudareu a finançar-lo i en la tasca de recuperació i promoció de la llengua catalana a l'Alguer.

Coneix més coses sobre aquest projecte al web www.mansmanetes.org

Quina quantitat vols donar?

20Recompensa: el llibre-disc Mans manetes

Recorda que pots deduir el 15% d'aquest donatiu a la declaració de la renda

Samarreta
Vols realitzar el donatiu com a…