Mans manetes. Paraules, cançons i veus de minyons de l'Alguer

Amb l'objectiu d'oferir a les noves generacions d'algueresos -que no gaudeixen de cap tipus d'ensenyament en llengua catalana a l'escola- un producte cultural d'homenatge a la cultura algueresa, la Plataforma per la Llengua està treballant en l'edició d'un llibre-disc de cançons populars en català adaptades i modernitzades. Mans manetes. Paraules, cançons i veus de minyons és un recull de cançons acompanyades d'un llibre pedagògic pensat tant per a alumnes com per a professors de l'Alguer.

Per a ajudar-nos a finançar aquest projecte, posem en marxa una campanya de micromecenatge. Col·laborant amb una petita aportació en aquest projecte, ens ajudareu a finançar-lo i en la tasca de recuperació i promoció de la llengua catalana a l'Alguer.

Quina quantitat vols donar?

20Recompensa: el llibre-disc Mans manetes

Recorda que pots deduir el 15% d'aquest donatiu a la declaració de la renda

Samarreta
Concert de presentació