Mostrant de 1 a 10 de 303 entrades disponibles RSS

L'aplicació Apparella't tindrà difusió a les seus de CCOO-PV

La Plataforma per la Llengua ha acordat amb el secretari de política lingüística de Comissions Obreres al País Valencià, Ferran Garcia, que les seus del sindicat seran llocs de difusió i informació de l'app Apparella't, una aplicació gratuïta per trobar parella lingüística per parlar valencià. Més informació sobre "L'aplicació Apparella't tindrà difusió a les seus de CCOO-PV"

| País Valencià

Una quinzena de persones han acudit al taller gratuït de doblatge en valencià organitzat per la Plataforma per la Llengua País Valencià amb el suport de l'Ajuntament de Gandia. Francesc Fenollosa i Ten, la veu de la versió valenciana del Geni Tortuga de Bola de Drac, ha sigut l'encarregat de dinamitzar l'activitat. Més informació sobre "El jovent gandià participa en un taller de doblatge en valencià amb el "Geni Tortuga""

| País Valencià

La Coordinadora VEU impulsa una bústia de suggeriments i queixes a disposició de tota la comunitat universitària de la Universitat de València per tal de canalitzar qualsevol queixa, denúncia o proposta de millora Més informació sobre "Reivindiquem una vida universitària plenament en valencià amb la Coordinadora pel Valencià en l'Ensenyament Universitari"

| País Valencià

Valentúbers presenta nou web i porta a debat la situació del valencià als espais comunicatius

La presentació del web de la revista Valentúbers va tenir lloc el dilluns 30 de setembre entre les 18 i les 20 hores al Centre Cultural Octubre de València.