Mostrant de 1 a 10 de 264 entrades disponibles RSS

| País Valencià

La doctora Adriana Paredes, qui ha discriminat dos pacients per raons de llengua durant el 2018, al·lega delicte d'amenaces, atemptat contra l'autoritat i lesions psíquiques.

La Plataforma per la Llengua considera molt greu que les víctimes hagen de defendre's en un jutjat pel simple fet d'haver parlat en valencià en una consulta mèdica. Més informació sobre "Lorena Fababú, víctima de valencianofòbia, declara arran de la denúncia presentada per la ginecòloga que la va discriminar"

| País Valencià

La Generalitat Valenciana aprova un protocol pel valencià en la Sanitat Pública després de les denúncies de la Plataforma per la Llengua

L'ONG del valencià valora positivament el fet, però lamenta que el redactat és restrictiu i seguix sent discriminatori caps als valencianoparlants